PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie? › Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    From: g...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    Date: 5 Apr 2003 00:19:11 +0200

    > Kiedy przeczytałem wiadomość która zapoczątkowała tę dyskusję, powiedziałem
    > sobie trudno, wieśniaki przyjeżdżały i będą przyjeżdżać, ale po tym jak
    > zaczęliście tu robić leksykon przetrwania w stolicy krew mnie zalała i
    > postanowiłem dodać cos od siebie. Bez znaczenia jest dla mnie to czy
    będziecie
    > mnie uważać za faszystę, nacjonalistę, itp. Dla mnie istotne jest to ze od
    > długiego czasu nie mam szansy na znalezienie pracy bo biadolący przyjezdni
    > którzy przyjeżdżają do Warszawy supportowani ze wsi przez rodziny, lapia
    kazda
> [...]

    Czytam i czytam i w końcu trafiłam na jakiś sensowny głos.Cała wiocha i małe
    miasteczka/ z całym szacunkiem dla Was/ przyjeżdżają do Warszawy i wyciągają
    pieniądze z tego miasta.Nie wydajecie tu pieniędzy jak zwykli pracujący i
    żyjący tu ludzie,którzy potrzebują i chcą iść od czasu do czasu do :kina ,
    teatru,restauracji.Pracujecie tu za psi pieniądz , poniżając w ten sposób
    wszystkich pracowników - a pracodawcom w to graj - bo przecież lepiej
    zatrudnić wieśniaka , który będzie d**ę lizał ,wdzięczył się i będzie
    wdzięczny , że byłe łachmyta zapłaci przysłowiowe 1000,00.Niestety pracodawcy
    traktują nas jak byle co - głównie dzięki nam - bo my na to im pozwalamy mając
    taki stosunek do siebie,naszej pracy,naszego życia.
    Co to k****a za pytanie za ile można p r z e ż y ć w Warszawie?????
    No chyba ,że pytanie to zostało zadane przez żebraka - to wszytsko OK.