PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Date: Sun, 17 Jul 2005 13:14:57 +0200
    Sender: o...@o...pl@pc193a52.interpc.pl

    Andrzej w news:dbd9tv$l9p$2@news.onet.pl napisał(a):

    > Dyskusja w tym miejscu toczyla sie na temat tego czy 2k to duzo
    > czy malo. Wystarczylo poczytac calosc ;)

    Znaczy ja czegoś nie zrozumiałem? W takim razie dalej nie rozumiem, a co za
    tym idzie będę się upierać przy swoim zdaniu. Napiszę to od strony, którą
    zaproponowałeś - są prace, za które pracodawca nie da 2k, bo to za dużo. Są
    takie, które są warte znacznie więcej.

    Jeśli rozmawiamy o kwocie 2k bez odniesienia do pracy... też nie da się tego
    określić od tak. To zależy od konkretnego przypadku. Są osoby, które wydatki
    mają jeszcze większe i dla nich są to grosze - kropla w morzu potrzeb. Są
    też tacy, dla których jest to majątek. Muszą się utrzymać (i robią to) za
    mniejsze pieniądze.

    Napisałeś też:

> [...]

    A ja znowu - pracodawca płaci za pracę, a nie za Twoje rachunki ;-) Na
    wartość pracy wpływa m.in. to ilu ludzi jest w stanie ją wykonać.
    Wykształcenie wyższe nie jest już niczym wyjątkowym. Doświadczenie? Dla mnie
    zjawiskiem są osoby z wyższym bez doświadczenia ;-)

    pozdrawiam
    Greg