PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
  • Data: 2005-07-17 19:52:03
    Temat: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej na pl.praca.dyskusje:
    > Oczywiscie zadna kwota podana podczas wstepnej rozmowy nie jest
    > zobowiozujaca. Chodzilo mi raczej o sam fakt czy te 2000 to tak malo czy
    > tak duzo, patrzac na skrajne reacje dwoch firm z ktorymi mialem do
    > czyenienia

    To akurat Immona świetnie wyjaśniła.
    To zależy od firmy, i od tego kogo szukają. Co do tych, 2, 2,5 tysiąca
    brutto:

    Za mało: oznacza to tylko tyle, że uważają, że roboty będzie tyle i
    takiej, że za 2 tysiące jej nie podołasz (czytaj: wydasz np. garnitury 2 razy więcej
    :) )

    Za dużo: szukają kogoś może nie do obijania, się, ale nie koniecznie
    dającego rękojmię wykonania pracy z najlepszą możlwiwa jakością i raczej
    nie samodzielnego.

    --
    Ziemek