PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
  • Data: 2005-07-18 12:15:06
    Temat: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał:

    > O. To 2k brutto dla studenta bez doświadczenia to nagle się stało
    > strasznie
    > mało?

    A mnie zastanawia, dlaczego, jak pracodawca słyszy "student", to przestawia
    mu się w głowie jakiś trybik i uważa, że taki człowiek będzie pracował za
    grosze. I nie ma tutaj znaczenia, że ten "student" ma już tytuł inżyniera i
    4 lata doświadczenia w zawodzie (piszę tutaj abstrakcyjnie, nie w
    odniesieniu do autora wątku). A jego przyszły kierownik jakoś tak zapomina,
    że sam zakończył edukację na inżynierze, albo i techniku. Inżynier nie
    kontynuujący nauki - OK. Inżynier będący studentem - nie OK. Dziwna logika,
    jak dla mnie. I taki inżynier słyszy często od szefa: "no ale ty przecież
    przecież dużo zarabiasz, jak na studenta".

    > Szczególnie biorąc pod uwagę, że człowiek nie napisał nic o mieście.

    To fakt. Zarobki mogą się różnić znacznie w zależności od regionu, miasta,
    firmy i wielu innych czynników.

    ch.