PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
  • Data: 2005-07-17 14:25:51
    Temat: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dbbknt$dkc$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Mam wydawac by sie moglo- banalne pytanie. Ile wolac na rozmowie? Jestem
    > absolwentem informatyki dosc dobrej uczelni. Glupi nie jestem ;), ale
    > jednak bez doswiadczenia zawodowego popartego konkretymi wpisami do CV.
    > Moj problem polega na tym, iz na dwoch z rozmow zaproponowalem 2000
    > brutto, w jednej firmie, bylo to stanowczo za duzo, w drugiej natomiast
    > zdziwiono sie ze mam az takie male wymagania. Nie znajac firmy od srodka i
    > listy plac, trudno ocenic jaka kwota moze byc realna. Stad moje pytanie.
> [...]

    Wszystko zalezy od humoru pracodawcy i jego "intensywnej głupoty". Ile byś
    nie powiedzial zawsze bedzie źle, pracodawca jesli bedzie miał ochote Cie
    zatrudnić, sam Ci zaproponuje wysokosc wynagrodzenia. Jesli jestes po
    studiach i masz obszerna wiedze i spryt to proponuje przejsc na wlasny
    garnuszek. Sam nieprzekonasz pracodawcy ze naprawde jestes dobry, jak
    pokarzesz ze jestes dobry czyli mondrzejszy od pracodwacy to jestes
    skreslony i odwrotnie też :)) Szukajac pracy trzeba miec znajomosci !!!
    inaczej zarobisz max ok 1000zł.