PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
  • Data: 2005-07-17 20:22:03
    Temat: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witam,
    > Mam wydawac by sie moglo- banalne pytanie. Ile wolac na rozmowie?

    A sprobuj popytac znajomych z branzy ile zarabiaja. Jak bedziesz mial
    jakies dane to mozesz mi podeslac :-) (moze byc na e-mail'a).

    >Jestem absolwentem informatyki dosc dobrej uczelni. Glupi nie jestem ;),
    >ale jednak bez doswiadczenia zawodowego popartego konkretymi wpisami do
    >CV. Moj problem polega na tym, iz na dwoch z rozmow zaproponowalem 2000
    >brutto, w jednej firmie, bylo to stanowczo za duzo, w drugiej natomiast
    >zdziwiono sie ze mam az takie male wymagania.

    Zalezy jakie firmy. Z rozmow ze znajomymi wnioskuje, ze tak to
    wyglada. Poznan - nieduza firma z mniejszosciowym kapitalem
    zagranicznym, dwa lata temu cos okolo 1,5k/msc - umowa zlecenie.
    Stolyca, rok temu - duza zachodnia firma - 3,5k/msc na wejscie dla
    studenta (nazwe duzej firmy moge podeslac na e-mail), pozniej padla
    propozycja ok. 5k/msc.

    >Nie znajac firmy od srodka
    >i listy plac, trudno ocenic jaka kwota moze byc realna. Stad moje
    >pytanie. Ile byscie zaproponowali bedac w mojej sytuacji (moja wiedze
    >moge poprzec jedynie wlasnymi zrealizowanymi projektami)

    To chyba zalezy od firmy, miasta i doswiadczenia, ktore moglbym z
    firmy wyniesc - jesli bardzo zalezy ci na kwotach to zgodzilbym sie od
    1-1,5k zl (mam nadzieje ze wiecej) na jakims zadupiu.

    A tak w ogole to ile i jakie jezyki obce znasz? Na zachodzie chyba
    latwiej robote w branzy znalezc.

    --
    pozdrawiam
    Bremse