PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zaczac rozmowe ?

  • 1. Data: 2005-07-29 22:30:54
    Temat: Jak zaczac rozmowe ?
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    Heyka
    Jak przypomniec szefowi, ze okres probny juz minal... ? Tzn. sytuacja
    wyglada w ten sposob, ze w sumie podczas takiej nieoficjalnej rozmowy szef
    mowil,ze mialbym zostac w tej firmie. Teraz kwestia taka, minely juz 3 mies.
    w zasadzie 3,5 minie 1 sierpnia, a jakiejs oficjalnej rozmowy nie bylo. Szef
    mam wrazenie,ze teraz pracuje za tych co poszli na urlop i za siebie,
    dlatego podejrzewam, ze jest to zwykle nie dopatrzenie. Zaznaczam, ze
    pieniadze zawsze wplywaly w terminie zaznaczonym w umowie ( zwykle znacznie
    wczesniej,tak bylo rowniez w tym miesiacu ).
    Jarod

  • 2. Data: 2005-07-30 01:05:33
    Temat: Re: Jak zaczac rozmowe ?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 30-07-2005 o 00:30:54 Jarod <b...@W...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > mam wrazenie,ze teraz pracuje za tych co poszli na urlop i za siebie,
    > dlatego podejrzewam, ze jest to zwykle nie dopatrzenie.

    Wątpię, ale skoro tak uważasz, przypomij się. Nadamiar myślenia szkodzi -
    zapytaj wprost i będziesz wiedział, na czym stoisz.

  • 3. Data: 2005-07-30 14:13:49
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.supbzjqcfrn0ri@donkichot...

    > Wątpię, ale skoro tak uważasz, przypomij się. Nadamiar myślenia szkodzi -
    > zapytaj wprost i będziesz wiedział, na czym stoisz.

    zgodze sie z predmowca, nadmiar myslenia w takich przypadkach obniza
    skupienie sie na pracy i moze byc przyczyna frustracji. trzeba zebrac sily
    przygotowac sobie rozmowe i ruszyc do szefa.

  • 4. Data: 2005-08-01 06:44:44
    Od: "Benek" <o...@c...barg.cy>

> [...]
    > znacznie
    > wczesniej,tak bylo rowniez w tym miesiacu ).

    Witam
    Mialem podobna sytuacje tylko zrobilem to na "wesolo" w ostatni dzien okresu
    probnego zaczolem chodzic po firmie i sie zegnac ze wszystkimi. Nie zdazylem
    dojsc do polowy kiedy zostalem wezwany na dywanik a nowa umowa lezala juz na
    biurku i czekala na moj podpis :)

    BENIUCHNA

  • 5. Data: 2005-08-01 08:02:36
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > minely juz 3 mies.
    > w zasadzie 3,5 minie 1 sierpnia, a jakiejs oficjalnej rozmowy nie bylo.

    Znaczy, że od 2 tyg pracujesz na czarno ? :)
    Pracodawca ma obowiązek podpisać umowę w 1 dniu pracy.
    A według prawa pracy to w tej chwili jesteś zatrudniona na czas nieokreślony na
    warunkach z okresu próbnego. (przynajmniej dawniej tak było).
    Możesz to wykorzystać , jeśli szef będzie cię chciał zatrudnić na czas
    określony.

  • 6. Data: 2005-08-01 13:42:10
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Znaczy, że od 2 tyg pracujesz na czarno ? :)

    nie, to znaczy ze pracuje na obecnych warunkach bez zmiany w placy ;)

> [...]
    >
    > warunkach z okresu próbnego. (przynajmniej dawniej tak było).
    > Możesz to wykorzystać , jeśli szef będzie cię chciał zatrudnić na czas

    tylko, ze to zatrudnienie na okres probny to byla ustna umowa, bo tak
    naprawde to nie jest umowa podpisywana na 3 miesiace tylko co miesiac ;) Ale
    wszystko jest oki, umowa i kasa w okreslonym terminie sie pojawia. Tylko,ze
    po 3 miesiacach mialy byc pewne zmiany ( w kasce rowniez ), a tu sie
    dowiaduje,tego samego co na poczatku... ze zostanie x osob i bez terminu
    kiedy.
    Jarod
    Jarod

  • 7. Data: 2005-08-01 13:46:21
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jarod napisał(a):

    > nie, to znaczy ze pracuje na obecnych warunkach bez zmiany w placy ;)
    Ale podpisales kolejna umowe czy tez nie? Bo z pierwszego postu wynika
    ze nie. A jesli nie - to praca na czarno :P
    > tylko, ze to zatrudnienie na okres probny to byla ustna umowa, bo tak
    > naprawde to nie jest umowa podpisywana na 3 miesiace tylko co miesiac ;) Ale
    > wszystko jest oki, umowa i kasa w okreslonym terminie sie pojawia.
    Trzecia umowa musi byc na czas nieokreslony. Nawet jesli nie jest, to
    automatycznie sie staje taka. Zatem jesli dobrze zrozumialem miales juz
    trzy umowy na okres jednego m-ca - zatem automatycznie ostatnia umowa
    stala sie umowa na czas nieokreslony

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl