PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak tytulowac list motywacyjny

  • 11. Data: 2002-08-06 15:45:31
    Temat: Re: Jak tytulowac list motywacyjny
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
    news:3d4f9c96_1@news.vogel.pl...
    > Witam,
    >

    > Pisze list motywacyjny. Znam osobe, ktora przeprowadza rekrutacje. Jak
    > powinienem zatytulowac list motywacyjny?
    >
    > Szanowna Pani,
    > Szanowna Pani (tutaj imie i nazwisko),
    > czy moze jednak pozostac przy
    > Szanowni Panstwo,
    >
    > ?
    >

    > Skoro ta kobieta przeprowadza rekrutacje to chyba powinienem do niej, ale
    > jesli ona jest tylko pierwszym sitem i listy, ktore przez nia przejda
> [...]
    ___________________________
    napisz :
    Szanowni Państwo,

    tak się najczesciej pisze.
    Naczytalam sie troche juz cv.
    Pozdrawiam,

    - Asia
    gg 680877

  • 12. Data: 2002-08-06 16:06:02
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkowniczka "Asia" napisala:

    > napisz :
    > Szanowni Państwo,

    Tak - to jest najbezpieczniejsza forma. Jednak spotkalem sie z opiniami,
    ze jesli wiadomo kto dokladnie przeprowadza rekrutacje to lepiej wyglada
    gdy zwracamy sie do tej konkretnej osoby.

    Zdawac by sie moglo taka prosta sprawa, a jednak rozne sa "szkoly" :)

    pozdrawiam
    Greg

  • 13. Data: 2002-08-06 16:21:25
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    > ___________________________
    > napisz :
    > Szanowni Państwo,
    >

    > tak się najczesciej pisze.
    > Naczytalam sie troche juz cv.
    > Pozdrawiam,

    Zgadza się. Tak się najczęściej pisze, ale czy tak jest najlepiej?
    Polacy sa znani z tego, że wstydzą się, panicznie boją się używać swojego imienia i
    nazwiska w
    kontaktach służbowych.
    Szczególnie jest to widoczne w urzędach i firmach państwowych.
    Każą zwracać się do całego działu ze sprawą. I stąd to "Szanowni Państwo"
    Ostatnio gdzieś czytałem, że urzędnik w gminie odmówił podania swojego nazwiska,
    tłumacząc się, że
    nie jest do tego upoważniony.

    mat

  • 14. Data: 2002-08-06 18:18:11
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    o...@f...sos.com.pl (Greg) wrote in <3...@n...vogel.pl>:

    /ciach.../

    >Fajnie, ze znasz angielski ale to polskojezyczna grupa ;) Jednak
    >odpowiedziales i za to Ci dziekuje :) Z tego wynika, ze nie zwracac sie
    >po imieniu i nazwisku tylko jak juz cos "Szanowny(a) Pan/i"?

    Skoro prosza o nadsylanie ofert na dane nazwisko, swoj list motywacyjny
    zatytuluj w naglowku :

    Pani Xxxxx Yyyyy
    Firma S.A.

    A tesc zacznij od :
    "Szanowna Pani"

    W.

  • 15. Data: 2002-08-06 22:06:12
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" napisala:

    > Skoro prosza o nadsylanie ofert na dane nazwisko,

    To nie tak - skontaktowala sie ze mna kobieta, ktora podpisala sie
    imieniem i nazwiskiem. Z tresci wiadomosci wynika, ze to ona bedzie
    przeprowadzac rekrutacje. A prosila tylko o list motywacyjny :)

    pozdrawiam
    Greg

  • 16. Data: 2002-08-06 22:30:17
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Tue, 6 Aug 2002 16:20:45 +0200, "Pawelek" <p...@g...net> wrote:

    >Poza tym wiekszosc ofert pracy w dzisiejszej dobie mowi o przesylaniu
    >CV i CL w wersji angielskiej.

    Większość?? Raczej nie zauważyłem.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 17. Data: 2002-08-07 00:33:54
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

> [...]

    >imieniem i nazwiskiem. Z tresci wiadomosci wynika, ze to ona bedzie
    >przeprowadzac rekrutacje. A prosila tylko o list motywacyjny :)

    Wiec podtrzymuje to, co napisalem.

    W.

  • 18. Data: 2002-08-07 09:27:15
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    > Wiec podtrzymuje to, co napisalem.

    OK :) Dziekuje wszystkim za odpowiedzi :)

    pozdrawiam
    Greg

  • 19. Data: 2002-08-08 22:02:32
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości

    > Zdawac by sie moglo taka prosta sprawa, a jednak rozne sa "szkoly" :)

    Szkola jest jedna - nazwisko pisze sie w naglowku, nad nazwa firmy. Tytul
    pozostaje bez nazwiska, tak jak to wczesniej juz podal Wojciech Skrzypiński.
    Natomiast w sytuacji, gdy nie znamy nazwiska osoby, do ktorej kierujemy
    list - piszemy "Szanowni Panstwo", w naglowku widnieje wtedy tylko nazwa
    f-my.

    Pozdrawiam,
    Iwonka