PracaGrupypl.praca.dyskusje › "praca na czarno",a doświadczenie zawodowe

  • 1. Data: 2002-08-06 07:31:49
    Temat: "praca na czarno",a doświadczenie zawodowe
    Od: "maik" <m...@i...pl>

    Witam Grupowiczów,

    Mam znajomą, która ma blisko 2-letnią
    przerwę w życiorysie zawodowym, ale
    przez większość tego okresu pracowała
    na "czarno", więc nie ma żadnych
    papierów na to, że pracowała itp.

    Czy Waszym zdaniem, jeżeli
    przyszły pracodawca zapytałby się, o
    przyczyny tak długiej przerwy, to czy
    może ona powiedzieć o tym.
    W końcu też się wtedy czegoś nauczyła,
    i jakieś doświadczenie zdobyła.
    Chodzi mi tutaj przede wszystkim o reakcje
    na taki temat przyszłego pracodawcy.

    --
    pozdrawiam
    maik

  • 2. Data: 2002-08-07 06:16:31
    Temat: Re: "praca na czarno",a doświadczenie zawodowe
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

> [...]
    > W końcu też się wtedy czegoś nauczyła,
    > i jakieś doświadczenie zdobyła.
    > Chodzi mi tutaj przede wszystkim o reakcje

    Widze że mamy podobny problem ;-)
    Ale myslę, ze jeśli ewentualny pracodawca jest ok - a czasem to mozna
    szybko wyniuchać podczas rozmowy kwalifikacyjnej, to zrozumie - czasy są
    ciężkie,a pieniądze bardzo potrzebne( tym bardziej jesli sie ma
    rodzine), a
    może nawet to dobrze zaswiadczy o potencjalnym pracowniku: nie zasiadł
    na laurach i narzekał że nie ma pracy, tylko wykorzystał ten czas na
    zdobycie umiejetności, które byc może przydadzą sie w późniejszej
    pracy. Wprawdzie na czarno pracowac nie wolno-teoretycznie ;-))), to
    jest to niestety często jedyna mozliwosć nabycia doświadczenia, którym
    trzeba się chwalić - byle rozważnie...
    życzę znajomej powodzenia w szukaniu pracy;-))
    ula.p

  • 3. Data: 2002-08-07 13:49:19
    Od: "Ejdzeta" <e...@o...pl>

    jasne, że powinien docenić samą chęć pracy no i oczywiscie uczciwość (coraz
    częściej jest to "towar" deficytowy)