PracaGrupypl.praca.dyskusje › informacja o firmie "PPH ELEKTRONIK" z Łodzi

  • 1. Data: 2002-08-06 09:07:44
    Temat: informacja o firmie "PPH ELEKTRONIK" z Łodzi
    Od: "marylian" <m...@s...pl>

    Witam wszystkich.

    Szanowni grupowicze czy wiecie moze coś na temat firmy "PPH ELKTRONIK" z
    łodzi.
    Jest to firma chałupnicza, która oferuje składanie podzespołów
    elektronicznych, lecz na samym starcie trzba kupić skrzynkę z akcesoriami do
    składania tych podzespołów (lutownica, cyna, wkrętaki itd.).w cenie ok.
    300zł. Firma przesyła odrazu podpisana umowę o dzieło, na wykonanie 100szt.
    podzespołów.
    Prosiłbym o wszelkie informację na temat tej firmy, czy warto sobie zawracać
    głowę, tracić czas i pieniądze.

    Pozdrawiam
    m...@s...pl

  • 2. Data: 2002-08-06 09:31:11
    Temat: Re: informacja o firmie "PPH ELEKTRONIK" z Łodzi
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    marylian wrote:

    > Witam wszystkich.
    >
    > Szanowni grupowicze czy wiecie moze co? na temat firmy "PPH ELKTRONIK" z
    > ?odzi.
    > Jest to firma cha?upnicza, która oferuje sk?adanie podzespo?ów
    > elektronicznych, lecz na samym starcie trzba kupiae skrzynk? z akcesoriami do
    > sk?adania tych podzespo?ów (lutownica, cyna, wkr?taki itd.).w cenie ok.
    > 300z?. Firma przesy?a odrazu podpisana umow? o dzie?o, na wykonanie 100szt.
    > podzespo?ów.
    > Prosi?bym o wszelkie informacj? na temat tej firmy, czy warto sobie zawracaae
> [...]

    Nie znam tej firmy, ale... moze sobie po prostu skalkuluj czy Ci sie to
    oplaca - ile placa za szt i jak to sie ma do tych wydanych przez Ciebie
    300 zl. Jesli te skrzynke z akcesoriami musisz koniecznie kupic u nich i
    to zanim przesla Ci umowe to lepiej nie ryzykuj.

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 3. Data: 2002-08-06 12:56:08
    Od: "mar" <m...@p...onet.pl>

    To znany przekret powiedz im ze masz juz takie akcesoria i zobacz jak na to
    zareaguja.

    Pozdrawiam
    Marian

  • 4. Data: 2002-08-07 20:52:00
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    Użytkownik "marylian" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    100szt.
    > podzespołów.
    > Prosiłbym o wszelkie informację na temat tej firmy, czy warto sobie

    __________________________________

    czesc,
    te chałupnicze prace, to wyglądają mi na naciąganie.
    MAm znajomą, która siedzi w domu i zobaczyla ogłoszenie- adresowanie kopert
    itd.
    Napisala czy zadzwonila do nich, nie pamietam już.
    I wiecie co?
    Powiedzieli najpierw za jakas kwote x kupic jej "sprzet do pracy", tj.
    długopisy, falamsrty itd itd, co jest ciekawsze inne rzeczy biurowe, które
    nie wiem co mają wspólnego z kopertami i całą tą biurokracją.
    TO jest wymuszanie,zeby cos ktos kupil a nie zarobek.
    Biedny czlowiek nie ma kasy, to jeszcze moze zostac naciągniety.
    Pozdrawiam,
    - Asia