PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak tytulowac list motywacyjny

  • 1. Data: 2002-08-06 09:48:28
    Temat: Jak tytulowac list motywacyjny
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Witam,

    Pisze list motywacyjny. Znam osobe, ktora przeprowadza rekrutacje. Jak
    powinienem zatytulowac list motywacyjny?

    Szanowna Pani,
    Szanowna Pani (tutaj imie i nazwisko),
    czy moze jednak pozostac przy
    Szanowni Panstwo,

    ?

    Skoro ta kobieta przeprowadza rekrutacje to chyba powinienem do niej, ale
    jesli ona jest tylko pierwszym sitem i listy, ktore przez nia przejda
    oglada ktos inny?

    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2002-08-06 11:08:13
    Temat: Re: Jak tytulowac list motywacyjny
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    Witam

    Dear Sir or Madam
    .
    ..
    Letter's content
    ..
    .
    Your sincerely
    Your name

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 3. Data: 2002-08-06 11:21:04
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    p...@g...net (Pawelek) wrote in <aioao8$2p8$1@news.onet.pl>:

    >Dear Sir or Madam
    >.
    >..
    >Letter's content
    >..
    >.
    >Your sincerely
    >Your name

    Ale klepiesz. Czy ktos tu pytal o angielska wersje ?!

    W.

  • 4. Data: 2002-08-06 12:14:49
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    > p...@g...net (Pawelek) wrote in <aioao8$2p8$1@news.onet.pl>:
    >
    > Ale klepiesz. Czy ktos tu pytal o angielska wersje ?!
    >
    > W.

    A czy ktos pytal tylko o polska?
    I wogole co si sie nie podoba?

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 5. Data: 2002-08-06 12:39:29
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    p...@g...net (Pawelek) wrote in <aioel4$d4j$1@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >A czy ktos pytal tylko o polska?
    >I wogole co si sie nie podoba?

    Tak - ktos pytal o polska !!! Nie podobalo mi sie tez, ze odpowiadales nad
    postem, nie pod.

    W.

  • 6. Data: 2002-08-06 14:06:19
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Pawelek" napisal:

    > Dear Sir or Madam

    Fajnie, ze znasz angielski ale to polskojezyczna grupa ;) Jednak
    odpowiedziales i za to Ci dziekuje :) Z tego wynika, ze nie zwracac sie
    po imieniu i nazwisku tylko jak juz cos "Szanowny(a) Pan/i"?

    pozdrawiam
    Greg

  • 7. Data: 2002-08-06 14:10:58
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    > p...@g...net (Pawelek) wrote in <aioel4$d4j$1@news.onet.pl>:
    >

    > Tak - ktos pytal o polska !!! Nie podobalo mi sie tez, ze odpowiadales nad
    > postem, nie pod.
    >
    > W.

    Czepiasz sie. Wyluzuj sie. Baranek bardzo pomaga ;-)

    Wole jednak pozdrawiac
    Pawelek

  • 8. Data: 2002-08-06 14:20:45
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    Witam

    > Fajnie, ze znasz angielski ale to polskojezyczna grupa ;) Jednak
    > odpowiedziales i za to Ci dziekuje :) Z tego wynika, ze nie zwracac sie
    > po imieniu i nazwisku tylko jak juz cos "Szanowny(a) Pan/i"?

    Jeszcze lepiej bedzie "Szanowni Panstwo". Nigdy nie uzywaj imienia
    jest IMHO rodzaj spoufalenia sie, ktorego ktos moze sobie nie zyczyc.
    Poza tym wiekszosc ofert pracy w dzisiejszej dobie mowi o przesylaniu
    CV i CL w wersji angielskiej. Dlatego ci takowa podpowiedzialem.

    > pozdrawiam
    > Greg

    Ja tez pozdrawiam
    Pawelek

  • 9. Data: 2002-08-06 15:09:17
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    Pawelek napisal:

    > Witam
    >
    > Dear Sir or Madam
    > .
    > ..
    > Letter's content
    > ..
    > .
    > Your sincerely
    > Your name

    No co Ty - zastanow sie (!), wielu pracodawcow zna jedynie j. polski i to
    kiepsko. Jedyna nadzieja w sekretarce lub pracownikach Dz. Kadr jesli to
    duza firma.
    --
    Tyrmand

  • 10. Data: 2002-08-06 15:19:40
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Niejaki Pawelek był uprzejmy napisać coś takiego:

    > Jeszcze lepiej bedzie "Szanowni Panstwo". Nigdy nie uzywaj imienia
    > jest IMHO rodzaj spoufalenia sie, ktorego ktos moze sobie nie zyczyc.

    Hmmm... tu się z Tobą nie zgodzę. To nie jest żadne spoufalnie. Po prostu
    zwracasz się do konkretnej osoby. I tak właśnie należy robić. Spoufalniem
    było by napisanie "Cześć Jadziu!" :)
    Zwróć uwagę, że często w ogłoszeniach podawana jest osoba kontaktowa. Służy
    to m.in. temu, byś mógł zwrócić się do niej imiennie.
    Miałem na studiach zajęcia , na których uczylismy się m.in. pisać CV i stąd
    to wiem.

    Tytus

    "Pamiętaj - jesteś niepowtarzalny, podobnie jak wszyscy pozostali."