PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak nazwac firme ?

  • 1. Data: 2006-01-17 07:37:05
    Temat: Jak nazwac firme ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam takie pytanko : jak nzwac firme (jednoosobowa DG) pod wzgledem czlonow w
    niej wystepujacych :
    1) xxxxxx
    2) xxxxxx Uslugi informatyczne
    3) xxxxxxx Imie Nazwisko
    4) xxxxxxx Uslugi Informatyczne Imie Nazwisko ?

    a moze wogole Imie i Nazwisko jest obowiazkowe przy DG ?

    Fantom

  • 2. Data: 2006-01-17 09:11:40
    Temat: Re: Jak nazwac firme ?
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Fantom napisał(a):

    > a moze wogole Imie i Nazwisko jest obowiazkowe przy DG ?

    Przy jednoosobowej tak - sami Ci dopiszą...
    Więc wymyślasz już "czystą" nazwę :)

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 3. Data: 2006-01-17 21:54:57
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Fantom napisał(a):
> [...]
    > 3) xxxxxxx Imie Nazwisko
    > 4) xxxxxxx Uslugi Informatyczne Imie Nazwisko ?
    >
    > a moze wogole Imie i Nazwisko jest obowiazkowe przy DG ?

    Wersja 1 - nazwij ją tak, żeby każdy od razu wiedział, jaki typ
    działalności prowadzisz. To jest taki prymitywny marketing.

    Wersja 2 - Nazwij ją tak, żeby budziła bardzo ogólne, nie narzucające
    się pozytywne skojarzenia, jak plus, idea, big star, etc. albo żeby nie
    znaczyła nic jak heyah. Kiedy już rozpętasz potężną kampanię brandu,
    wdrukujesz ludziom nowe skojarzenia, jak plus, idea ... To taki
    korporacyjny marketing dla marketoidów.

    Wersja 3 - Nazwij ją imieniem i nazwiskiem, jak Levis, Ikea, Jan III
    Sobieski Light ;-) Tyle, że wtedy będziesz musiał poczekać jakieś 40
    lat, aż zostanie sławna i rozpoznana. To jest taki rodzinny marketing.

    Wersja 4 - zdaj się na własną kreatywność. Nicka umialeś wymyśleć.
    Spróbuj z nazwą firmy.

    pozdr.
    m.