PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierowca w anglii

  • 1. Data: 2006-01-16 19:41:04
    Temat: kierowca w anglii
    Od: Tmn <t...@t...net>

    Witam

    pytanie mam takie: Czy żeby podjąć pracę w Anglii jako kierowca, muszę
    mieć polskie 'świadectwo kwalifikacji' (kurs dla przewoźników osób/rzeczy)
    i badania psychologiczne?

    Wiem, że trzeba mieć doświadczenie, ale mi chodzi konkretnie o odpowiedz
    na powyższe pytanie.

    pozdrawiam

    --
    Tmn

  • 2. Data: 2006-01-17 23:01:13
    Temat: Re: kierowca w anglii
    Od: "arctic" <a...@g...pl>

    Takze szukam info na ten temat.

    michal

  • 3. Data: 2006-01-18 00:26:37
    Od: Tmn <t...@t...net>

    On Wed, 18 Jan 2006 00:01:13 +0100, arctic <a...@g...pl> wrote:

    > Takze szukam info na ten temat.

    Ja już zdobyłem trochę informacji.
    Przede wszystkim nasz kurs jest dla nich nieistotny (nawet
    przetłumaczony), oni i tak kaza zrobic swoj (niektorzy pracodawcy
    oplacaja, lub w ratach z pensji potracaja - wiadomo, roznie to bywa).

    O badaniach dalej nic nie wiem... :)

    --
    Tmn