PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana pracy i umowy

  • 1. Data: 2006-01-16 22:14:28
    Temat: zmiana pracy i umowy
    Od: "beny" <b...@w...pl>

    witam

    do dnia dzisiejszego pracuje jako doradca na umowe zlecenie.rozgladam sie za
    praca w pelnym wymiarze godzinowym, zas obecna chcialbym zamienic jako
    dzialalnosc gospodarcza. i teraz mam pytanie - czy umiescic takie informacje
    w cv czy tez wystarczy napisac iz do dnia dzisiejszego pracuje na takim i
    takim stanowisku, zas o mozliwosci przejscia na dzialalnosc podac dopiero
    podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    czy potencjalnym pracodawcom jest na reke zatrudniac studenta na pelen etat,
    ktory prowadzi DG,ale nie zwiazany z branza? chodzi mi tutaj o jakis nizsze
    zusy, swiadczenia itp. oraz jak jest widziana taka dzialalnosc przez
    pracodawcow?

    pozdrawiam