PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundusz socjalny

  • 1. Data: 2006-01-17 07:44:40
    Temat: Fundusz socjalny
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Od dłuższego czasu nurtuje mnie sprawa funduszu świadczeń socjalnych w mojej
    firmie.
    Firma powstała w 1995 r,a w 94 roku weszła ustawa o tworzeniu ZFŚS.
    Czy to w porządku, ze pracownicy nie dostają żadnych pieniędzy od tamtego
    roku?: np w postaci talonów, czy innych.....
    Co kombinuje mój pracodawca i na czym to wszystko polega?Jak sądzicie, czy
    PIP sprawdza w jaki sposób spożytkowane sa te pieniądze?
    Pozdr
    Jola

  • 2. Data: 2006-01-17 07:47:13
    Temat: Re: Fundusz socjalny
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Jakis czas temu zniesiono obowiazek tworzenia ZFŚS. Pracodawca moze, ale nie
    musi.
    Poza tym dotyczylo to tylko "duzych" pracodwcow (pow. 20 osob?)
    Mar

  • 3. Data: 2006-01-17 07:58:32
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    czy możesz podać ten zapis?
    bo nic mi nie wiadomo na temat zniesienia art 2, 8 ust. z 4 marca 94r.
    Firma ,w której pracuję zatrudnia ok 400 osób.

  • 4. Data: 2006-01-17 09:41:17
    Od: "danusia" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jolanta" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy możesz podać ten zapis?
    > bo nic mi nie wiadomo na temat zniesienia art 2, 8 ust. z 4 marca 94r.
    > Firma ,w której pracuję zatrudnia ok 400 osób.

    Art.4 ustawy

    Pozdrawiam.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0603-1, 2006-01-16
    Przetestowano na: 06-01-17 11:04:56

  • 5. Data: 2006-01-17 10:09:39
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    to było głupie pytanie z mojej strony:))
    Dzięki