PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to ująć w CV

  • 1. Data: 2006-01-16 19:23:44
    Temat: jak to ująć w CV
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    Może ktoś mi pomoże
    do tej pory pracowałem jako operator produckji i chciałbym zacząć coś robić
    w sprzedaży,
    niby mam doświadcznie bo jeden z rodziców ma salonik prasowy i już nawet w
    szkole podstawowej tam
    sprzedawałem i jeździłem po towar

    ak to wpleść w CV aby ładnie to wyglądało, mi nic nie przychodzi do głowy
    aby to
    sensownie podkreślić

    dzięki

    Grzesiek

  • 2. Data: 2006-01-16 19:27:49
    Temat: Re: jak to ująć w CV
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: dqgrsp$t7s$...@a...news.tpi.pl,
    Grzesiek <g...@w...pl> napisal:

    > ak to wpleść w CV aby ładnie to wyglądało, mi nic nie przychodzi do
    > głowy aby to
    > sensownie podkreślić

    Praca w rodzinnej firmie dystrybucji prasy?

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 3. Data: 2006-01-17 14:28:00
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    a bardziej profesjonalnie?
    aby byla wzmianka o obsludze klienta

  • 4. Data: 2006-01-17 22:04:14
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Grzesiek napisał(a):
    > a bardziej profesjonalnie?
    > aby byla wzmianka o obsludze klienta

    od do - Rodzinna firma dystrybucji prasy
    obowiazki:
    - xxx
    - xxx
    - xxx