PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja tu czegoś nie rozumie

  • 51. Data: 2005-01-25 23:00:22
    Temat: Re: Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ct655c$t8h$1@nemesis.news.tpi.pl> Kira <k...@e...pl> writes:
    >From: Kira <k...@e...pl>
    >Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Ja_tu_czego=B6_nie_ro_zumie?=
    >Date: Tue, 25 Jan 2005 19:58:58 +0100
    >
    >Re to: futszaK [Tue, 25 Jan 2005 17:37:06 +0100]:

    >Mhm. I czytam podania o prace "jakakolwiek przy komputerze".
    >(Sa gdzies stawki pensji za stanowisko "jakiekolwiek"?...)

    Studiuje ogloszenia juz prawie rok i dochodze do wniosku, ze:
    - pracodawcy nie zapoznali sie z oficjalnym wykazem zawodow
    - "poszukuja" pracownikow podajac znacznie zawyzone wymagania lub laczac w
    jednej osobie specjalnosci
    - nie potrzebuja fachowcow tylko tanie szczury do wyscigu
    Oczywiscie nie wszyscy bowiem zdarzaja sie konkretne ogloszenia.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 52. Data: 2005-01-26 09:11:54
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 25.01.2005 Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> napisał/a:

    > Studiuje ogloszenia juz prawie rok i dochodze do wniosku, ze:
    > - pracodawcy nie zapoznali sie z oficjalnym wykazem zawodow
    A jest taki "oficjalny" wykaz? Kto go opublikował? I co go uczyniło
    "oficjalnym"? Czy dorożkarz jest w tym wykazie? A stajenny? A nosiwoda?

    > - "poszukuja" pracownikow podajac znacznie zawyzone wymagania lub laczac w
    > jednej osobie specjalnosci
    > - nie potrzebuja fachowcow tylko tanie szczury do wyscigu
    Eh, jak dla mnie, te dwa powyższe punkty są conajmniej niespójne :)

    pozdrawiam,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    kender: Ty jesteś zboczony bardziej ode mnie. Ja się Ciebie boję.

  • 53. Data: 2005-01-26 09:13:33
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 25.01.2005 Kira <k...@e...pl> napisał/a:
    > Mhm. I czytam podania o prace "jakakolwiek przy komputerze".
    > (Sa gdzies stawki pensji za stanowisko "jakiekolwiek"?...)
    Kira, zatrudnisz mnie? do jakiejkolwiek pracy przy komputerze? Moge
    wyslać CV, choć w sumie na to stanowisko to chyba nie trzeba :>.
    A stawka pensji jakakolwiek :>

    *zdech*
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    We're just too pretty for God to let us die.

  • 54. Data: 2005-01-26 10:20:20
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <s...@d...maczewski.dyndns.or
    g> Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> writes:
> [...]

    >A jest taki "oficjalny" wykaz? Kto go opublikował? I co go uczyniło
    >"oficjalnym"? Czy dorożkarz jest w tym wykazie? A stajenny? A nosiwoda?

    Jest na stronach urzedu pracy i opublikowany byl w dziennikach urzedowych.
    Przeciez system ksztalcenia musi miec podstawy do nadawania tytulow
    zawodowych.

    >Eh, jak dla mnie, te dwa powyższe punkty są conajmniej niespójne :)

    Maja inna podstawe :-))). Jak widzisz slowo poszukuja jest w cudzyslowie bo
    najprawdopodobniej maja juz kogos "swojego" a musza miec dupochron.
    Jesli chodzi o drugie to skladalem w dwa miejsca oferty na stanowiska gdzie
    moge sie uznac za eksperta i zero odzewu.

  • 55. Data: 2005-01-26 11:53:18
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Immona [Tue, 25 Jan 2005 23:30:42 +0100]:

    > Niemcy praworzadne (slowo pisane jest swiete, wiele zartow
    > zostaje uznanych za zyczenie/polecenie, zycie zawodowe jest
    > scisle oddzielone od prywatnego, obowiazuje "rytual").

    Dokladnie. Dodam jeszcze od siebie: wszelkie urzadzenia sa niemal
    swietoscia. Do tego stopnia, ze jesli zaistnialaby deseczka w ktora
    wkrecone sa dwie srubki, to najprawdopodobniej istnialby sp. ds.
    srubki lewej i sp. ds. srubki prawej. Przy czym dokrecenie srubki
    lewej przez sp. ds. srubki prawej nie byloby mozliwe... ;)

    Kira

  • 56. Data: 2005-01-26 12:21:08
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Tue, 25 Jan 2005 23:00:22 +0000 (UTC)]:

    > Studiuje ogloszenia juz prawie rok i dochodze do wniosku, ze:
    > - pracodawcy nie zapoznali sie z oficjalnym wykazem zawodow

    A gdzie on?

    > - "poszukuja" pracownikow podajac znacznie zawyzone wymagania
    > lub laczac w jednej osobie specjalnosci

    Niezaleznie od wymagan, i tak przychodzi sterta CVek ktore ich
    nijak nie spelniaja. A te z ktorych wynika ze autor cos wie, po
    weryfikacji tej wiedzy okazuja sie zazwyczaj fikcja literacka
    na poziomie mniej wiecej opisow przyrody Mickiewicza.

    > - nie potrzebuja fachowcow tylko tanie szczury do wyscigu

    Jedno z drugim niekoniecznie musi sie wiazac. Jesli potrzebuje
    kogos kto webmasterom wklepie po prostu tekst pisany do pliku
    to nie bede przeciez do tego polonisty zatrudniac bo i po co?
    Umiejetnosc poslugiwania sie klawiatura w zupelnosci starcza.
    I nie mam bladego pojecia gdzie tu ten wyscig?

    A w ogole to Twoje powyzsze uwagi nie sa trafne bo te podania
    sobie przychodza tak z marszu, bez zadnych ogloszen. I sa czesto
    na prawde, przepraszam wszystkich, idiotyczne...

    Kira

  • 57. Data: 2005-01-26 12:23:17
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Pawel Kender Maczewski [Wed, 26 Jan 2005 10:13:33 +0100]:

    > Kira, zatrudnisz mnie? do jakiejkolwiek pracy przy komputerze? Moge
    > wyslać CV, choć w sumie na to stanowisko to chyba nie trzeba :>.
    > A stawka pensji jakakolwiek :>

    O! A wiesz, ze to jest niezla odpowiedz na takie... "Chetnie,
    rozumiem ze za stawke tez jakakolwiek?" ;)

    (A Ciebie to w sumie chetnie, sek w tym ze chwilowo nie mam
    firmy w ktorej by mozna ;> Poczekasz? ;>)

    Kira

  • 58. Data: 2005-01-26 13:01:58
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > srubki lewej i sp. ds. srubki prawej. Przy czym dokrecenie srubki
    > lewej przez sp. ds. srubki prawej nie byloby mozliwe... ;)

    Ja teraz pisze mnostwo takich rzeczy: " Zgodnie z ustaleniami z dnia
    ........ i rozmową telefoniczną z dnia ......... oraz Pańskim listem e-mail
    z dnia ....... dotyczacymi tego a tego wydarzenia, ktore bedzie mialo
    miejsce dnia .......... w ......... o godzinie .......... informuje, ze
    ....". Z datami i odwolaniami sie do dat rozmow i pism jest o tyle zabawnie,
    ze sprawa dotyczy rzeczy jednej z najwazniejszych w danej chwili dla nas i
    dla nich, wiec kazdy zaangazowany w wymiane informacji doskonale wie, o
    ktory projekt chodzi i na jakim etapie jestesmy i co omawiamy. Mimo to w
    kazdym z kilku maili/faxow dziennie musza byc kanoniczne formulki
    uzasadniania, w zwiazku z czym piszemy dany list :) . Tak trzeba to z nimi
    robic. Przyslanie listu bez referencji czasowo-przestrzenno-numerycznej do
    omawianej sprawy to ciezki nieprofesjonalizm. Ale tego akurat nauczyc sie
    latwo :)

    I.

  • 59. Data: 2005-01-26 13:05:19
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.5020.0@uniprojekt.com.PL...
> [...]
    >
    > Jest na stronach urzedu pracy i opublikowany byl w dziennikach urzedowych.
    > Przeciez system ksztalcenia musi miec podstawy do nadawania tytulow

    Mój <enter your favourite deity here>! Jestem nielegalny!

    Sigurd NMSP

  • 60. Data: 2005-01-26 13:33:04
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    > A w ogole to Twoje powyzsze uwagi nie sa trafne bo te podania
    > sobie przychodza tak z marszu, bez zadnych ogloszen. I sa czesto
    > na prawde, przepraszam wszystkich, idiotyczne...

    Jak masz ciekawe przyklady czy cytaty, to przeslij mi kiedys, wycinajac z
    tego oczywiscie wszelkie dane osobowe, bo kolekcjonuje LMowe cytaty :)

    I.