PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
    Date: Wed, 26 Jan 2005 13:21:08 +0100

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Tue, 25 Jan 2005 23:00:22 +0000 (UTC)]:

    > Studiuje ogloszenia juz prawie rok i dochodze do wniosku, ze:
    > - pracodawcy nie zapoznali sie z oficjalnym wykazem zawodow

    A gdzie on?

    > - "poszukuja" pracownikow podajac znacznie zawyzone wymagania
    > lub laczac w jednej osobie specjalnosci

    Niezaleznie od wymagan, i tak przychodzi sterta CVek ktore ich
    nijak nie spelniaja. A te z ktorych wynika ze autor cos wie, po
    weryfikacji tej wiedzy okazuja sie zazwyczaj fikcja literacka
    na poziomie mniej wiecej opisow przyrody Mickiewicza.

    > - nie potrzebuja fachowcow tylko tanie szczury do wyscigu

    Jedno z drugim niekoniecznie musi sie wiazac. Jesli potrzebuje
    kogos kto webmasterom wklepie po prostu tekst pisany do pliku
    to nie bede przeciez do tego polonisty zatrudniac bo i po co?
    Umiejetnosc poslugiwania sie klawiatura w zupelnosci starcza.
    I nie mam bladego pojecia gdzie tu ten wyscig?

    A w ogole to Twoje powyzsze uwagi nie sa trafne bo te podania
    sobie przychodza tak z marszu, bez zadnych ogloszen. I sa czesto
    na prawde, przepraszam wszystkich, idiotyczne...

    Kira