PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eldorado Lublin

  • 1. Data: 2005-01-24 15:31:44
    Temat: Eldorado Lublin
    Od: "Calme" <c...@p...pl>

    Witam
    Jak wyglądają zarobki i ogólnie sytuacja w tej firmie ( nadgodziny sprawy
    regulowania terminowego wypłat itp)
    stanowisko magazyniera

  • 2. Data: 2005-01-24 15:51:19
    Temat: Re: Eldorado Lublin
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Mon, 24 Jan 2005 16:31:44 +0100, "Calme" <c...@p...pl>
    wrote:

    >Witam
    >Jak wyglądają zarobki i ogólnie sytuacja w tej firmie ( nadgodziny sprawy
    >regulowania terminowego wypłat itp)
    >stanowisko magazyniera

    Hmm dlaczego nie napisałeś że chodzi o stokrotkę
    --
    ...:::PoZdRaWiAm:::...a Tu JeSt ZaGaDkA http://www.kwamac.prv.pl/
    Stokrotce gratulujemy kierownika: mietła, piepsz, żecz

  • 3. Data: 2005-01-24 15:55:44
    Od: "Calme" <c...@p...pl>

    Użytkownik "PiotrekS" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm dlaczego nie napisałeś że chodzi o stokrotkę

    nie chodzi mi o stokrotkę tylko o coś w stylu magazynów cash&carry Eldorado
    i centrum logistycznego Eldorado w Lublinie

  • 4. Data: 2005-01-24 21:29:59
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-24 16:51, Użytkownik PiotrekS napisał:

    > Hmm dlaczego nie napisałeś że chodzi o stokrotkę

    bo firma nazywa się Eldorado

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2005-01-24 22:37:15
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Mon, 24 Jan 2005 22:29:59 +0100, Witiia
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >bo firma nazywa się Eldorado

    Ale ta sama firma "świadczy" na rzecz stokrotki :)

  • 6. Data: 2005-01-25 08:01:13
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-24 23:37, Użytkownik PiotrekS napisał:

    > Ale ta sama firma "świadczy" na rzecz stokrotki :)

    nie świadczy, ale jest właścicielem marki Stokrotka, Groszek oraz Infinite.

    --
    Witiia

  • 7. Data: 2005-01-25 10:43:49
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Tue, 25 Jan 2005 09:01:13 +0100, Witiia
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >nie świadczy, ale jest właścicielem marki Stokrotka, Groszek oraz Infinite.

    No właśnie miałem to napisać :)

  • 8. Data: 2005-01-25 12:27:01
    Od: "Calme" <c...@p...pl>

    > No właśnie miałem to napisać :)

    nie no ogólnie świetnie po 6 postach wreszcie zrozumiałeś o co chodzi ale i
    tak dalej nie wiadomo nic na temat tego o co pytałem
    spox

  • 9. Data: 2005-01-25 18:52:22
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Tue, 25 Jan 2005 13:27:01 +0100, "Calme" <c...@p...pl>
    wrote:

    >nie no ogólnie świetnie po 6 postach wreszcie zrozumiałeś o co chodzi ale i
    >tak dalej nie wiadomo nic na temat tego o co pytałem

    W stopce mam cos napisane, wiec jako magazynier nie wiem jak jest ale
    sytuacja w jednej ze stokrotek jest żenująca. Kierownik owej placówki
    ma problemy z posługiwaniem się jezykiem polskim.