PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do szczeniąt w informatyce

  • 1. Data: 2005-01-24 15:48:32
    Temat: Do szczeniąt w informatyce
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "Rzecz jest wręcz przygnębiająca, jak wielkie są braki Absolwentów
    trafiających do rzeczywistych instytucji, biur i firm produkcyjnych.
    Jak mała jest ich wyobraźnia, gotowość działania, niespodziewanie niska
    kreatywność i efektywność. W dodatku głupio są przekonani, że coś umieją.
    (...)"

    Zbigniew Olejniczak
    "Do szczeniąt w informatyce"
    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 2. Data: 2005-01-24 17:01:47
    Temat: Re: Do szczeniąt w informatyce
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    Niejaki: Tomasz 'motto' Motyliński w przypływie wściekłości i rozpaczy
    napisał:

> [...]
    > Jak mała jest ich wyobraźnia, gotowość działania, niespodziewanie
    > niska kreatywność i efektywność. W dodatku głupio są przekonani, że

    Jakiś ten Pan Zbigniew strasznie sfrustowany musi być , że takimi słowami
    operuje.
    A jeśli chodzi i absolwentów , coż są tacy i tacy.

    No ale tak to jest jak się biorą ludzie do polityki to potem się w głowach
    przewraca.
    Ale ,że go ktoś z rodziny do ministerstwa gospodarki i pracy wciągnął to już
    zapomniał dodać, może stąd ta frustracja ;) Może trza będzie do ministra
    Wojciecha Oljniczaka donieść uprzejmie , że rodzina mu się nieelegancka
    trafiła :(

  • 3. Data: 2005-01-25 08:18:47
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 24 Jan 2005 16:48:32 +0100, na pl.praca.dyskusje, Tomasz 'motto'
    Motyliński napisał(a):

    > "Rzecz jest wręcz przygnębiająca, jak wielkie są braki Absolwentów
    > trafiających do rzeczywistych instytucji, biur i firm produkcyjnych.
    > (...)"

    No ale przeciez nie od dzis wiadomo, ze dzisiejsze studia to nie to samo co
    niegdysiejsze studia. Dzis jest to w zasadzie maszynka do robienia
    pieniedzy i tyle. Oczywiscie zdaza sie wyjatki, ale wokol slysze ze
    wszystko opiera sie o wyciaganie kasy zazwyczaj :|

    No i jak potem student, ktory uczy sie zamiast informatyki 20 roznych
    tematow do niczego mu nie potrzebnych a w miedzyczasie musi wykombinowac
    jak za to zaplaci, jak on sie ma czegos nauczyc?

    Studenci kiedys byli elita, dzis sa pospolstwem. I tu nie ma co narzekac na
    informatykow, bo z obserwacji wlasnych widze ze wokol studia sa tak
    popularne jak niegdys zawodowki, wiec ich jakosc spadla znacznie i nie sa
    niemal zadnym wyznacznikiem posiadanej wiedzy.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2005-01-25 09:15:53
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <16g25x5tlwe6.tmceatu90n62$.dlg@40tude.net> Tomasz 'motto'
    =?iso-8859-2?Q?Motyli=F1ski?= <m...@w...pl> writes:
> [...]
    >Jak mała jest ich wyobraźnia, gotowość działania, niespodziewanie niska
    >kreatywność i efektywność. W dodatku głupio są przekonani, że coś umieją.

    Ta regula dotyczy wszystkich "szczeniat" :-))) Oczywiscie regula dopuszcza
    tez wyjatki.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 5. Data: 2005-01-25 11:35:57
    Od: uzdrowiciel <n...@p...swego.maila>

> [...]
    > pieniedzy i tyle. Oczywiscie zdaza sie wyjatki, ale wokol slysze ze
    > wszystko opiera sie o wyciaganie kasy zazwyczaj :|
    Na państwowych tak nie jest i mam nadzieję nigdy nie będzie!
    Bo jak masz dyplom np. Polibudy warszawskiej to jest praktycznie dowód, że
    coś umiesz, bo jak nie umiesz to Cię po prostu nie przepuszczą.
    --
    _____________________________
    Kąpilator w oku, parser w lewym boku

  • 6. Data: 2005-01-25 16:08:58
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 25 Jan 2005 12:35:57 +0100, na pl.praca.dyskusje, uzdrowiciel
    napisal(a):

    > Na państwowych tak nie jest i mam nadzieję nigdy nie będzie!

    ROTFL. Na Panstowowych to teraz mozna ......... nie placisz to nie masz
    prawa wymagac.

    > Bo jak masz dyplom np. Polibudy warszawskiej to jest praktycznie dowód, że
    > coś umiesz, bo jak nie umiesz to Cię po prostu nie przepuszczą.

    Tia, bardzo ciekawe. Tylko gdyby nie chodzili na dodatkowe kursy jezyka to
    by sie dogadali w swiecie chyba jezykiem migowym.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 7. Data: 2005-01-25 16:47:26
    Od: "Piotr" <p...@W...gazeta.pl>

    uzdrowiciel <n...@p...swego.maila> napisał(a):

    > Na państwowych tak nie jest i mam nadzieję nigdy nie będzie!

    Niestety już jest, może z wyjątkiem kilku najbardziej renomowanych uczelni.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2005-01-25 17:35:58
    Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl>

    uzdrowiciel wrote:

    > Bo jak masz dyplom np. Polibudy warszawskiej to jest praktycznie
    > dowód, że coś umiesz, bo jak nie umiesz to Cię po prostu nie
    > przepuszczą.

    cos to dobre okreslenie :) Ja tam cisze sie ze moi koledzy mostow nie
    stawiaja nie ten wydzial :)

  • 9. Data: 2005-01-25 22:45:14
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "uzdrowiciel" <n...@p...swego.maila> napisał w wiadomości
    [ciach...]
    > Bo jak masz dyplom np. Polibudy warszawskiej to jest praktycznie dowód, że
    > coś umiesz, bo jak nie umiesz to Cię po prostu nie przepuszczą.

    ROTFL :-DDDD

  • 10. Data: 2005-01-26 09:35:47
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 12:35:57 +0100, uzdrowiciel napisał(a):

    > Na państwowych tak nie jest i mam nadzieję nigdy nie będzie!
    > Bo jak masz dyplom np. Polibudy warszawskiej to jest praktycznie dowód, że
    > coś umiesz, bo jak nie umiesz to Cię po prostu nie przepuszczą.

    PWR dobra uczelnia? Hmm mi się wydało że dobra, a gośc poleciał właśnie za
    całokształ, modłił się 3 godziny nad dokumentacją po czy dopiero się
    przyznał, że tak na prawdę nie zna angielskiego. Wszystko trzeba było mu
    pokazać, a dodatkowo miał ogromne przeświadczenie, że jak skończył PWR to
    mu się 3000 netto na dzień dobry należą. Tak się składa, że mam okazję
    teraz popatrzeć na problem zatrudniania ludzi od drugiej strony... Poziom
    wiedzy i inteligencji większości absolwentów pozostawia wiele do życzenia.