PracaGrupypl.praca.dyskusje › ===Szukam pracy===

  • 1. Data: 2005-01-24 15:31:41
    Temat: ===Szukam pracy===
    Od: "noVa" <n...@o...pl>

    Witam,
    Mam 28 lat, ukończyłam studia magisterskie na UW z zakresu geografii
    ekonomicznej oraz studia zawodowe o specjalności: pedagogika z turystyką.
    Bardzo dobrze obsługuję komputer ( MS WORD, MS EXCEL, MS Front PAGE, MS
    Internet Explorer, MS Outlook). Posiadam uprawnienia organizatora turystyki,
    kierownika wycieczek i obozów wędrownych, jak również ukończyłam kursy z
    zakresu księgowości komputerowej, marketingu i reklamy, języka angielskiego
    (umiejętność posługiwania się językiem obcym w stopniu podstawowym)i in.
    Posiadam doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Mam zdolności
    plastyczne, jestem komunikatywna i otwarta. Najchętniej podjęłabym pracę na
    terenie Kielc (ewentualnie W-wa)
    Może ktoś poszukuje pracownika takiego jak ja lub zna osobę, która byłaby
    chętna mnie zatrudnić?
    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
    Małgorzata

    n...@g...pl