PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
    Date: Wed, 26 Jan 2005 10:20:20 +0000 (UTC)

    In article <s...@d...maczewski.dyndns.or
    g> Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> writes:
    >From: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    >Subject: Re: Ja tu =?iso-8859-2?Q?czego=B6?= nie ro zumie
    >Date: Wed, 26 Jan 2005 10:11:54 +0100

    >A jest taki "oficjalny" wykaz? Kto go opublikował? I co go uczyniło
    >"oficjalnym"? Czy dorożkarz jest w tym wykazie? A stajenny? A nosiwoda?

    Jest na stronach urzedu pracy i opublikowany byl w dziennikach urzedowych.
    Przeciez system ksztalcenia musi miec podstawy do nadawania tytulow
    zawodowych.

    >Eh, jak dla mnie, te dwa powyższe punkty są conajmniej niespójne :)

    Maja inna podstawe :-))). Jak widzisz slowo poszukuja jest w cudzyslowie bo
    najprawdopodobniej maja juz kogos "swojego" a musza miec dupochron.
    Jesli chodzi o drugie to skladalem w dwa miejsca oferty na stanowiska gdzie
    moge sie uznac za eksperta i zero odzewu.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name