PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja tu czegoś nie rozumie

  • 61. Data: 2005-01-26 18:06:10
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 26.01.2005 Kira <k...@e...pl> napisał/a:

    > O! A wiesz, ze to jest niezla odpowiedz na takie... "Chetnie,
    > rozumiem ze za stawke tez jakakolwiek?" ;)
    >
    > (A Ciebie to w sumie chetnie, sek w tym ze chwilowo nie mam
    > firmy w ktorej by mozna ;> Poczekasz? ;>)

    A poczekam, poczekam... Byle firma nie była we Wrocławiu :) Jakoś uraz,
    cholera, mam :)

    *echhh*

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    w sumie to masz sporo racji

  • 62. Data: 2005-01-27 07:44:05
    Temat: Re: Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Immona [Wed, 26 Jan 2005 14:33:04 +0100]:

    > Jak masz ciekawe przyklady czy cytaty, to przeslij mi
    > kiedys, wycinajac z tego oczywiscie wszelkie dane osobowe,
    > bo kolekcjonuje LMowe cytaty :)

    Aj, szkoda ze wczesniej nie mowilas. Swego czasu istniala nawet
    swoista galeria co lepszych kawalkow... Wiem wiem, bezrobotni
    mnie pewnie zaraz zjada ze tam ludzie zdesperowani i nie maja na
    jedzenie i w ogole ;) Ale jak mi facet pisze ze chce pracowac
    w naszej firmie bo ma ona duza renome w kraju i za granica, a
    w/w firma powstala 2 tygodnie temu, to na prawde ciezko jest sie
    nie udlawic kanapka... ;)

    Kira

  • 63. Data: 2005-01-27 07:54:07
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Immona [Wed, 26 Jan 2005 14:01:58 +0100]:

    > w zwiazku z czym piszemy dany list :) . Tak trzeba to z nimi robic.
    > Przyslanie listu bez referencji czasowo-przestrzenno-numerycznej do
    > omawianej sprawy to ciezki nieprofesjonalizm. Ale tego akurat
    > nauczyc sie latwo :)

    Latwo nie latwo, nadal jest to jednak mocno komiczne ;) Chociaz
    mnie prywatnie zaskoczyl niezaprzeczalny fakt, ze mimo stosowania
    na prawde dziwacznych procedur i rozwiazan -- nie dosc ze wszystko
    dzialalo, to dzialalo zazwyczaj sprawniej niz u nas.

    Tak z prywatnej ciekawosci spytam bo nie mialam mozliwosci sama
    tego zaobserwowac: jak u nich przebiega proces ktory u nas jest
    zwany "burza mozgow"? Istniec musi, a kloci mi sie z ogolnym
    sposobem pracy niemcow... Hm?

    Kira

  • 64. Data: 2005-01-27 09:05:22
    Od: the_foe <t...@A...pl>

    Tomasz Brzeziński napisał(a):
    > Użytkownik "Mo" <l...@g...nie-smiec> napisał w wiadomości

    > Blisko. "Albo" w logice interpretuje się jako "dokładnie jedno zdanie
    > składowe jest prawdziwe", "lub" jako "_co najmniej_ jedno jest prawdziwe".
    > Złosliwie proponuję tę drugą wersję.
    >
    > Sigurd

    wez pod uwage ze 'albo' to nie tylko spojnik a takze partykula

  • 65. Data: 2005-01-27 09:07:13
    Od: the_foe <t...@A...pl>

    futszaK napisał(a):
> [...]
    > finanse, pare projektów poszło na drzewo dlatego że ja nie chciałem
    > tego rozbić za (moim zdaniem) półdarmo, a on nie chciał mi tyle
    > zapłacić ile ja chciałem, ale uważam że to jest normalne. ważne jest
    > utrzymanie równowagi.
    >
    > I jeszcze jedna bardzo istotna sprawa - im więcej ze sobą reprezentuje
    > tym więcej moge wymagać od pracodawcy w kwestii finansowej, a więc
    > wniosek - uczyć się trzeba cały czas, zdobywac kwalifikacje bo to w
    > przyszłości napewno się opłaci, będzie można wymagać od pracodawcy
    > więcej, albo sobie zmienić pracodawce na takiego co da więcej.

    naucz sie najpierw j. polskiego, a potem dopiero pisz swoje farmazony na
    grupie.

  • 66. Data: 2005-01-27 14:13:03
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    czepiasz sie

    --
    futszaK
    601061867

  • 67. Data: 2005-01-27 14:37:27
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na prawde dziwacznych procedur i rozwiazan -- nie dosc ze wszystko
    > dzialalo, to dzialalo zazwyczaj sprawniej niz u nas.

    Uhm. Ja w poprzedniej firmie bylam nie do zniesienia dla kierownictwa, bo
    przyszlam z niemieckimi nawykami, nie moglam zniesc burdelu i natretnie
    przychodzilam z konkretnymi wnioskami o usprawnienie organizacji pracy.
    Wnioski byly sensowne i pociagajace za soba redukcje kosztow, ale traktowano
    mnie z nimi jak natretna muche; po prostu dla tych ludzi bylo to widac obce
    kulturowo :)

> [...]
    > tego zaobserwowac: jak u nich przebiega proces ktory u nas jest
    > zwany "burza mozgow"? Istniec musi, a kloci mi sie z ogolnym

    Przebiega normalnie, mentalnosc sie manifestuje dopiero w notatkach i
    spisywaniu wynikow takiej burzy mozgow :)

    I.

  • 68. Data: 2005-02-14 00:47:31
    Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl>

    Kira wrote:

    > No i dalej sie dziwie, bo co prawda napisales ze nie mysla
    > ale to to ja wiem :) Nie wiem tylko czemu nie mysla ;)

    Bo sa młodzi a w tym wieku sie nie myli (przewaznie) ;)

    Nie ma to jak odpowiedz na stare wiadomosci :)

    --
    Pozdrawiam Tomek