PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile Wam zajmuje przeczytanie GW Praca ?

  • 1. Data: 2005-01-24 14:06:37
    Temat: ile Wam zajmuje przeczytanie GW Praca ?
    Od: "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl>

    W Poznaniu dzisiaj 64 strony, to prawie rekord zdaje sie, czyli syt idze w
    dobrym kierunku w
    panstwie naszym :) Ale kiedys przeczytanie ofert z ogłoszneniami zajmowało
    kilkanascie miunut,
    a teraz aby to wszystko dokładnie przeczytać i przeanalizowac na co warto
    odpowiedziec
    to pod godzine zaczyna podchodzic :)
    Pozdrwaiam i jak to jest z Wami ?
    Jakub N.

  • 2. Data: 2005-01-24 14:50:26
    Temat: Re: ile Wam zajmuje przeczytanie GW Praca ?
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-01-24 15:06, spoglądając w dolinę, Użytkownik Jakub N. napisał:
    > W Poznaniu dzisiaj 64 strony, to prawie rekord zdaje sie, czyli syt idze w

    GWP Wrocław - 56 str.

    > to pod godzine zaczyna podchodzic :)

    Mi, spokojnie ponad godzinę ...

    Kornel

  • 3. Data: 2005-01-24 15:13:56
    Od: "Sebastian" <s...@s...pl>

    > GWP Wrocław - 56 str.

    Tutaj jest o tyle fajnie, że 1/3 ofert pracy to PH Farmaceutyczni ;))) więc
    szybko można sobie przefiltrować to badziewie. Zostaje ok 38 stron z czego
    pięć jest w ogóle nie potrzebnych. Mi też zajęło ok 1h przeanalizowanie
    wszystkich ogłoszeń :).

    > czyli syt idze w dobrym kierunku w państwie naszym :)

    Może i tak, ale jakoś na razie nie mogę tego odczuć. nadal nie mam pracy
    ( Albo umowa zlecenie, albo 1/8 etatu ;))) albo 25h na dobę :]]

    pozdrawiam i życzę szczęścia

    Sebastian

  • 4. Data: 2005-01-24 17:38:01
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Użytkownik "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > W Poznaniu dzisiaj 64 strony, to prawie rekord zdaje sie
    w wawie 84 , czytam prawie tydzien :)

  • 5. Data: 2005-01-24 19:49:57
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2005 15:50:26 +0100, KornelO
    <r...@p...com> napisał:

    > GWP Wrocław - 56 str.

    > Mi, spokojnie ponad godzinę ...
    >
    > Kornel

    Szczecin - 28 stron z czego 14-e oglosznia kraj (duze i drobne) - 10 min,
    przemykajac szybko po "przedztawiciela handlowego" i "rozwijajaca sie
    firma 20 osob zatrudni"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-01-24 21:31:48
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-01-24 16:13, spoglądając w dolinę, Użytkownik Sebastian napisał:

    > pięć jest w ogóle nie potrzebnych. Mi też zajęło ok 1h przeanalizowanie
    > wszystkich ogłoszeń :).

    Oczywiście wliczam w to googlanie dot. interesujących mnie ofert/firm.

    Właśnie kończę (minęło ok 45 min [ale w tym tygodniu coś wyjątkowo
    kiepsko :( ]) i na str. 53 znalazłem coś takiego:
    "Galeria [...] zatrudni KREATYWNEGO PUCYBUTA oraz ZDOLNEGO WEBMASTERA
    [...]" :)
    Żadnych wymagań, i tylko podany telefon, .... ale mniejsza o to. Tak z
    ciekawości, jakie macie pomysły na kreatywność pucybuta? W galerii to
    mógłby chyba coś deklamować, lub śpiewać, ... bo malować na butach to
    raczej mu chyba nie pozwolą :)

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 7. Data: 2005-01-25 01:01:07
    Od: "gromax" <g...@i...pl>

    > Pozdrwaiam i jak to jest z Wami ?
    wiekszość ogłoszeń jest w necie, trzeb je sobie umiejętnie odfiltrować "pod
    siebie". Potem czytanie gazety sprowadza się do odnalezienia tylko tych
    ogłoszeń które są interesujace i których sie nie zna. na szczegółową analize
    wszystkich ogłoszeń razem z drobnymi zwykle poświęcam około dwóch godzin
    (oczywiście musze mieć pojęcie do jakiej firmy piszę, więc google itp też
    jest w grze)

    > Jakub N.

    gromax

  • 8. Data: 2005-01-25 11:37:59
    Od: uzdrowiciel <n...@p...swego.maila>

    Jakub N. napisał :

> [...]
    > kilkanascie miunut,
    > a teraz aby to wszystko dokładnie przeczytać i przeanalizowac na co warto
    Jak szukałem pracy to 1h zajmowało wyselekcjonowanie ofert dot. mojego
    zawodu i 3-6h odpowiadanie(łącznie z pl.praca.oferowana i inne internety).
    Łącznie do 8h to była straszna harówa!
    --
    _____________________________
    Kąpilator w oku, parser w lewym boku

  • 9. Data: 2005-01-25 17:32:30
    Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl>

    uzdrowiciel wrote:
    > Jak szukałem pracy to 1h zajmowało wyselekcjonowanie ofert dot. mojego
    > zawodu i 3-6h odpowiadanie(łącznie z pl.praca.oferowana i inne
    > internety). Łącznie do 8h to była straszna harówa!

    bo szukanie pracy to tez praca i to chyba jedna z gorszych :)

  • 10. Data: 2005-01-26 09:22:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jakub N. <p...@p...nospam.pl> wrote:

    > W Poznaniu dzisiaj 64 strony, to prawie rekord zdaje sie, czyli syt idze w

    Ubiegłotygodniowy dodatek w W-wie po raz pierwszy przekroczył 100 stron.

    --
    Przemysław Maciuszko