PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyka na Śląsku .

  • 1. Data: 2006-05-07 10:56:22
    Temat: Informatyka na Śląsku .
    Od: k...@o...pl

    DLaczego w porównaniu z Warszawą ,Krakowem czy Worocławiem na Śląsku jest tak
    mało ofert pracy dla informatyków .Zakładam że ma to związek z tym że stosunkowo
    mniej jest tam firm komputerowych w porównaniu z innymi regionami Polski. Ale
    dlaczego ? Podobno ma się to zmienić po wprowadzeniu tzw "specialnej strefy
    ekonomicznej ".

  • 2. Data: 2006-05-07 11:07:08
    Temat: Re: Informatyka na Śląsku .
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    k...@o...pl wrote:
> [...]
    > dlaczego ? Podobno ma się to zmienić po wprowadzeniu tzw "specialnej strefy

    liczba uczelni i absolwentów preferowanych kierunków technicznych?

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 3. Data: 2006-05-07 11:48:03
    Od: k...@o...pl

    Ale

    > liczba uczelni i absolwentów preferowanych kierunków technicznych?
    >
    > pozdrawiam,
    > --
    > mgl

    Raczej nie o to chodzi. Na Śląsku uczelni informatycznych jest mnogo i wątpie
    by we Wrocławiu było by ich więcej .

  • 4. Data: 2006-05-07 12:05:20
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    k...@o...pl wrote:
    > Raczej nie o to chodzi. Na Śląsku uczelni informatycznych jest mnogo i wątpie
    > by we Wrocławiu było by ich więcej .

    Nie znam sytuacji na Slasku, wiem za to, ze na samej Politechnice
    Wroclawskiej sa 3 kierunki informatyczne, ktore rocznie wypuszczaja
    prawie 1000 absolwentow, i sa rozpoznawalne w najwiekszych firmach.
    Pracownikow latwiej tez chyba namowic do przeprowadzki do Wroclawia czy
    Krakowa niz na Slask, gdzie rynek IT jest duzo mniejszy.

    A dlaczego firm tam mniej? Zastanow sie, co Ci przeszkadza w zalozeniu
    wlasnej i bedziesz znal odpowiedz :).

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 5. Data: 2006-05-07 21:44:00
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    bo to nie firmy komputerowe a IT,
    różnica jest spora.

    śląsk znam dobrze, wrocław jeszcze lepiej i powiem krótko:
    zacofanie jest na śląsku spore. jakies 5 lat za wrocławiem.,
    jedyne co to kasa chorych jest nowoczesniejsza.

  • 6. Data: 2006-05-08 13:31:50
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On 7 May 2006 13:48:03 +0200, k...@o...pl wrote:

    > Raczej nie o to chodzi. Na Śląsku uczelni informatycznych jest mnogo i wątpie
    > by we Wrocławiu było by ich więcej .

    No to źle sądzisz. We Wrocławiu jest więcej.

    K.

  • 7. Data: 2006-05-08 16:10:17
    Od: "Radek" <o...@g...pl>

> [...]
    > Ale
    > dlaczego ? Podobno ma się to zmienić po wprowadzeniu tzw "specialnej

    www.mentor.com
    Otworzyli oddzial w Katowicach, dosc duzy,
    przyjecia trwaja :)

  • 8. Data: 2006-05-09 16:50:14
    Temat: Re: Informatyka na Slasku .
    Od: "mazi" <n...@g...com>

    Praca w branzy jest i to nawet bardzo dobrze platna. Tylko sa duze
    braki w wymianie informacji w branzy(sic!) i duzo ofert jest
    przekazywanych pantoflowa...

    wspolpracuje z jedna firma z branzy IT i caly czas ludzie szukaja
    ludzi do róznych projektów a tu nie ma komu pracy zlecic. Ciekawa
    sytuacja

    pzdr

    Tomek