PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a urlop

  • 1. Data: 2006-05-07 06:58:08
    Temat: wypowiedzenie a urlop
    Od: "DS" <s...@t...wp.pl>

    Czy w okresie wypowiedzenia mogę wziąć tzw. urlop na żądanie?

  • 2. Data: 2006-05-07 16:08:19
    Temat: Re: wypowiedzenie a urlop
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e3k5qe$8e6$1@atlantis.news.tpi.pl DS
    <s...@t...wp.pl> pisze:

    > Czy w okresie wypowiedzenia mogę wziąć tzw. urlop na żądanie?
    Jesli ci przysługuje, to oczywiście, że tak.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-05-08 14:21:21
    Od: "DS" <s...@t...wp.pl>

    Urlopu na żadanie nie brałem, byłem za to na planowanym wypoczynkowym. Czy
    to ma znaczenie?

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e3l619$p9$1@news.dialog.net.pl...

  • 4. Data: 2006-05-08 18:18:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e3nk5d$41v$1@atlantis.news.tpi.pl DS
    <s...@t...wp.pl> pisze:

    > Urlopu na żadanie nie brałem, byłem za to na planowanym wypoczynkowym.
    > Czy to ma znaczenie?
    Urlop na żądanie to 4 dni z ogólnej liczby przysługującego Ci urlopu,
    których terminu wykorzystania nie musisz uzgadniać z pracodawcą, a jedynie
    poinformować go, że z nich korzystasz (najpóźniej w dniu skorzystania).
    Skoro nie korzystałeś z tej formy urlopu, a masz jeszcze niewykorzystaną
    część to możesz ją wziąć w trybie "na żądanie".

    Jotte