PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w służbie publicznej

  • 1. Data: 2003-04-03 06:10:31
    Temat: Informatyk w służbie publicznej
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Witka,
    Tak sie zastanawiam - jakie są zalety bycia informatykiem w instytucji
    publicznej? - Wiem że to określenie jest ogólne, ale chodzi mi o coś co nie
    jest firmą prywatną.
    Bo pieniądze to są chyba mniejsze niż u prywaciarza, nie? Więc jakie są
    plusy?
    Pytam, bo sobie pomyślałem, że przy ostatnich zmianach w służbie zdrowia
    może będą potrzebowali kogoś zatrudnić. Może macie jakieś pomysły,
    komentarze? Chodzi mi o pracę przy bazach danych (projektowanie, analiza,
    kodowanie, może CRM / DW)...
    Pozdro,
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu

  • 2. Data: 2003-04-03 13:28:34
    Temat: Re: Informatyk w służbie publicznej
    Od: "MJD1" <m...@o...pl>

    Użytkownik "KaeL" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może będą potrzebowali kogoś zatrudnić. Może macie jakieś pomysły,
    > komentarze? Chodzi mi o pracę przy bazach danych (projektowanie, analiza,

    generalnie w firmach państwowych (tych dużych) mają niezły sprzęt i nowe
    technologie. NIestety odnośnie zarobków masz rację, chociaż nie jest tak źle

    Pozdrawiam
    Schwester

  • 3. Data: 2003-04-03 15:04:53
    Od: Marcin Zdunek <m...@p...onet.pl>

    KaeL wrote:

> [...]
    > publicznej?
    > Chodzi mi o pracę przy bazach danych (projektowanie, analiza,
    Jeżeli maży Ci się zrobienie czegoś to zapomnij.
    Zaletą jest stabilność + bonusy. Natomiast niezależnie od tego co piszą w
    ogłoszeniech, instytucje potrzebują tylko dwóch rodzajów informatyków
    1. Administratorzy wszelkich specjalizacji
    2. Analityko-Kordynatorzy - czyli ludzie od pilnowania zewnętrznych firm czy
    robią to co im zlecono + masa papierów. Być może jest w tym trochę prac
    analitycznych, zależy gdzie się trafi, ale zero projektowania i kodowania.

    MArcin