PracaGrupypl.praca.dyskusje › firmy wysyłające pielęgniarki do Włoszech

  • 1. Data: 2003-04-02 20:04:56
    Temat: firmy wysyłające pielęgniarki do Włoszech
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    witam grupowiczów czy może wiecie coś na temat firmy z Łodzi ATB Serwice
    która zajmuje się wysyłaniem pielęgniarek do Włoch. Ale wiem że są firmy
    które robię ludzi w butelke obiecują przce organizują szkolenia niby przez
    nich sponsorowane ale okazjuje się po podpisaniu umowy trzeba wpłacić
    15000zł kaucji. Po każdym etapie kursu zalicza się go w razie niezaliczenia
    trzeba zapłacić 150 zł, i dopiero po zaliczeniu całego kursu który kończy
    się jak twierdzą kursem państwowym czekać na zgłoszenie się do pracy we
    włoszech. Przedstawiłem tylko tak pobieżnie ich warunki , dlatego mam
    pytanie może ktoś z grupowiczów wie coś na ten temat lub słyszał, byłbym
    wdzięczny za jakąkolwiek informacje.
    pozdrowienia
    Toms

  • 2. Data: 2003-04-02 21:37:37
    Temat: Re: firmy wysyłające pielęgniarki do Włoszech
    Od: "Anna" <a...@b...net.pl>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl>
    , dlatego mam
    > pytanie może ktoś z grupowiczów wie coś na ten temat lub słyszał, byłbym
    > wdzięczny za jakąkolwiek informacje.
    > pozdrowienia

    Szczerze powiem, ze widziałam wzmianki w gazecie wyborczej, ( najlepiej
    zajrzeć na stronę wyborczej) ale żeby aż za takie pieniadze????? To co to za
    atrakcja dla pielegniarek, skąd niby mają tyle wziąsć ?

    pozdrawiam

    Ania

  • 3. Data: 2003-04-02 22:10:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Dars napisał:

    > witam grupowiczów czy może wiecie coś na temat firmy z Łodzi ATB Serwice
    > która zajmuje się wysyłaniem pielęgniarek do Włoch.

    Dzieki Bogu nie jestem kobieta - ale twoje obawy mozna rozszerzyc na
    tematyke handlu kobietami.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-04-03 05:37:58
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

> [...]
    > nich sponsorowane ale okazjuje się po podpisaniu umowy trzeba wpłacić
    > 15000zł kaucji. Po każdym etapie kursu zalicza się go w razie

    Po pierwsze sprawdz czy firma wyslajaca ma kontakt z UP, poniewaz wszystkie
    LEGALNE wysylanie pracownikow do pracy na obczyznie jest u nich rejestrowane
    i z ich kasy organizowane sa wszelkie kursy. Czyli szkolenie masz za darmo.
    Jezeli jest inaczej smialo zglos firme werbujaca do prokuratury.
    pozdrawiam
    Irek