PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk w służbie publicznej › Re: Informatyk w służbie publicznej
    From: Marcin Zdunek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk w służbie publicznej
    Date: Thu, 03 Apr 2003 17:04:53 +0200

    KaeL wrote:

    > Witka,
    > Tak sie zastanawiam - jakie są zalety bycia informatykiem w instytucji
    > publicznej?
    > Chodzi mi o pracę przy bazach danych (projektowanie, analiza,
    > kodowanie, może CRM / DW)...
    Jeżeli maży Ci się zrobienie czegoś to zapomnij.
    Zaletą jest stabilność + bonusy. Natomiast niezależnie od tego co piszą w
    ogłoszeniech, instytucje potrzebują tylko dwóch rodzajów informatyków
    1. Administratorzy wszelkich specjalizacji
    2. Analityko-Kordynatorzy - czyli ludzie od pilnowania zewnętrznych firm czy
    robią to co im zlecono + masa papierów. Być może jest w tym trochę prac
    analitycznych, zależy gdzie się trafi, ale zero projektowania i kodowania.

    MArcin