PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabiaja programisci ?

  • 1. Data: 2006-07-12 06:13:39
    Temat: Ile zarabiaja programisci ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Ile zarabia przecietnie programista z kilkuletnim doswiadczeniem w Krakowie
    ? Ile kosztuje utrzymanie sie w Krakowie [mieszkanie + oplaty [jedzenie
    pewnie tyle co wszedzie ;)]]
    Jarod

  • 2. Data: 2006-07-12 07:23:13
    Temat: Re: Ile zarabiaja programisci ?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Ile zarabia przecietnie programista z kilkuletnim doswiadczeniem w
    > Krakowie ? Ile kosztuje utrzymanie sie w Krakowie [mieszkanie (...)

    Wystarczajaco, zeby wziac mieszkanie na raty. A wtedy nie pakujesz komus do
    kieszeni, tylko przeznaczasz pieniadze na powiekszanie swojego majatku.

    C++ (Builder), C, Java (J2SE, J2ME), SQL i 9 lat doswiadczenia. Obstawiam na
    3500 netto. Przynajmniej od takiej kwoty zaczynam rozmowe jak sie trafia
    zainteresowany.

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2006-07-12 08:08:41
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Lukasz napisał(a):

    > Wystarczajaco, zeby wziac mieszkanie na raty. A wtedy nie pakujesz komus do
    > kieszeni, tylko przeznaczasz pieniadze na powiekszanie swojego majatku.

    Żaden bano ci nie da kredytu jak nie masz umowy na stałe. A nikt nie
    daje umowy na stałe na początku.

  • 4. Data: 2006-07-12 08:19:35
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Ile zarabia przecietnie programista z kilkuletnim doswiadczeniem w Krakowie
    > ? Ile kosztuje utrzymanie sie w Krakowie [mieszkanie + oplaty [jedzenie
    > pewnie tyle co wszedzie ;)]]

    Ile zarabia to ci kolega podpowiedzial juz, wynajecie jednopokojowego mieszkania to
    ok 700 zl z czynszem minimum, garsoniery o jakies 100 zl mniej.
    Oczywsicie sa tacy, co moga taniej, sa tacy co troche drozej. Jedzenie kosztuje tyle
    co wszedzie w Polsce:) mamy tu juz kilka supermarketow:P

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-07-12 08:35:26
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Żaden bano ci nie da kredytu jak nie masz umowy na stałe. A nikt nie
    > daje umowy na stałe na początku.

    Oba zdania sa nieprawdziwe, a szczególnie pierwsze.
    Wojtek

  • 6. Data: 2006-07-12 08:35:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    fotech wrote:
    > Jedzenie kosztuje tyle co wszedzie w Polsce:) mamy tu juz kilka supermarketow:P

    Hmmm jedzenie i supermarket jakos tak ze soba nie wspolgra :P Raczej
    wyroby jedzeniopodobne :P

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 7. Data: 2006-07-12 15:53:41
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Tomek zapodał(a):

    > Żaden bano ci nie da kredytu jak nie masz umowy na stałe. A nikt nie daje umowy na
    stałe na początku.

    Coś gdzieś słyszałeś i powtarzasz?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 8. Data: 2006-07-12 15:54:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Tomasz Kaczanowski zapodal(a):

    > Hmmm jedzenie i supermarket jakos tak ze soba nie wspolgra :P Raczej wyroby
    jedzeniopodobne :P

    Jaka jest róznica miedzy puszka kukurydzy z supermarketu a puszka
    kukurydzy.... hmmm... no wlasnie... Skad ? ;)

  • 9. Data: 2006-07-12 16:40:01
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Lukasz napisał(a):
    > Żaden bano ci nie da kredytu jak nie masz umowy na stałe. A nikt nie daje
    > umowy na stałe na początku.

    Tak zle z kredytami to nie jest, ale nie mozna sie opierac
    na informacjach z www czy doradcow "telefonicznych".
    Kiedys przecieralem oczy ze zdumienia jak poszedlem
    do jednego banku pogadac na temat kredytu, i wyszlo,
    ze stac mnie na jakies 25% mniej niz powiedzieli
    przez telefon, a wogole to wlasnie bez umowy na
    nieokreslony to nie ma gadki. Kiedy oburzylem sie,
    ze niepotrzebnie stracilem przez nich czas, Pan
    konsultant z rozbrajajaca szczeroscia stwierdzil,
    ze ich call center posiada dane "marketingowe"
    a on ma realne

    Pzdr
    Piotr

  • 10. Data: 2006-07-12 17:09:37
    Od: jerry <t...@i...pl>

    > konsultant z rozbrajajaca szczeroscia stwierdzil,
    > ze ich call center posiada dane "marketingowe"
    > a on ma realne

    I w tym momencie dziękujesz panu i idziesz do banku obok. Szybko się
    poddajesz i wyciągasz wnioski.
    Gdy ja z żoną starałem się o kredyt były banki, które max chciały nam
    dać 120 tys, a wystarczyło trochę pochodzić i dostaliśmy kredyt na 200
    tys. Warunki jakimi wtedy dysponowaliśmy były żałosne - żona: umowa
    zlecenie podpisywana co miesiąc :), ja byłem tuż po zmianie pracodawcy z
    umową na 5 lat! Nie ma rzeczy niemożliwych, choć wybór mieliśmy
    niewielki. Teraz przenoszę kredyt i chłopczyki z miernie zawiązanym
    krawatem i spoconą koszulą liża mi w każdym banku buty bym wybrał ich
    placówkę.