PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabiaja programisci ?

  • 11. Data: 2006-07-12 17:45:09
    Temat: Re: Ile zarabiaja programisci ?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jaka jest róznica miedzy puszka kukurydzy z supermarketu a puszka
    > kukurydzy.... hmmm... no wlasnie... Skad ? ;)

    Obie zostały wyprodukowane w tej samej firmie, ale jedna ma napis TESCO
    :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2006-07-12 19:13:35
    Temat: [OT]Re: Ile zarabiaja programisci ?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Obie zostały wyprodukowane w tej samej firmie, ale jedna ma napis TESCO
    > :)

    Puszki z kukurydzą to akurat może nie jest najlepszy przykład różnicy
    między hipermarketem a niehipermarketem, ale np. takie mięso.

    Mięso/wędlina kupowana w hipermarketach (tesco,real,leclerc) ślicznie
    zielenieje maksymalnie po 2 dniach leżenia w lodówce, mniej więcej co
    trzeci zakup mam większe lub mniejsze kłopoty z przewodem pokarmowym.

    Wędliną i mięsem kupowanymi w mniejszych sklepach zatrułem się raz w życiu.

    p. m.

  • 13. Data: 2006-07-12 20:49:40
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "jerry" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I w tym momencie dziękujesz panu i idziesz do banku obok. Szybko się
    > poddajesz i wyciągasz wnioski.
    A ja nie napisalem, ze sie latwo poddaje, tylko, ze piekne
    warunki "marketingowe" moga sie okazac potem wcale
    nie takie atrakcyjne. Ofert kredytow na rynku jest od cholery,
    wiec opisany przypadek zdenerwowal mnie raczej pod
    katem czasu straconego na dojazd i rozmowe.

    > Gdy ja z żoną starałem się o kredyt były banki, które max chciały nam dać
    > 120 tys, a wystarczyło trochę pochodzić i dostaliśmy kredyt na 200 tys.
    > Warunki jakimi wtedy dysponowaliśmy były żałosne - żona: umowa

    Wiadomo-niektorzy liczyli zdolnosc przyjmujac zawsze kredyt
    w zlotowkach, stad tak duze rozbieznosci. Umowy na zlecenie
    czy dzielo sa widziane niechetnie, ale jesli zatrudnienie trwa
    juz ponad rok, to wiekszosc bankow faktycznie je akceptuje.
    Generalnie najbardziej sie oplaca trafic w jakims banku na
    ciekawa promocje - niezle sa o nich poinformowani doradcy
    typu Open Finance i szukajac kredytu warto sprawdzic u nich
    co jakis czas swoje mozliwosci.

    Pzdr
    Piotr

  • 14. Data: 2006-07-12 20:55:00
    Temat: Re: [OT]Re: Ile zarabiaja programisci ?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    mvoicem zapodał(a):

> [...]
    pokarmowym.
    > Wędliną i mięsem kupowanymi w mniejszych sklepach zatrułem się raz w

    Mięso to trochę zły przykład: mniejsze prawdopodobnieństwo, że w hipermarkecie
    będziesz miał wymoczoną kiełbasę w ludwiku. W hipermarkecie to raczej kilka
    żyć np. kurczaka: najpierw "na wagę", potem foliowany, potem pewnie w kolorowych
    przyprawach "na grill", jeszcze potem wędzony, a z wędzonego do pizzy z kurczakiem ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 15. Data: 2006-07-12 20:55:51
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Obie zostały wyprodukowane w tej samej firmie, ale jedna ma napis TESCO

    To, ze wyprodukowane w tej samej firmie nie ma wielkiego
    znaczenia.
    Czasami zdarza mi sie kupic np. takie tanie, marketowe chipsy
    i faktycznie na opakowaniu jest niby malymi literkami nazwa
    znanego producenta, ktorego drozsze o 100% produkty leza
    obok na polce. Jednak zawartosc torebek nie jest taka sama-
    odnosze wrazenie, ze do tych tanszych wkladaja jakies odpady
    z produkcji, nie spelniajace norm jakosci.

    Pzdr
    Piotr

  • 16. Data: 2006-07-13 07:07:22
    Od: herakles <h...@b...pl>

    DooMiniK wrote:

> [...]
    > to raczej kilka żyć np. kurczaka: najpierw "na wagę", potem foliowany,
    > potem pewnie w kolorowych przyprawach "na grill", jeszcze potem wędzony, a

    A teraz spójżcie na temat wątku.

  • 17. Data: 2006-07-13 07:13:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    DooMiniK wrote:
    > Tomasz Kaczanowski zapodal(a):

    > Jaka jest róznica miedzy puszka kukurydzy z supermarketu a puszka
    > kukurydzy.... hmmm... no wlasnie... Skad ? ;)

    No jak tylko kukurydze z puszek jesz... Ja myslalem o miesie marki
    mieso, o chlebie wypiekanym jak bulki (przez co nastepnego dnia nie
    nadaje sie do jedzenia), owoce, ktore ladnie wygladaja jedynie w
    sklepie, dzieki odpowiedniemu oswietleniu itp... Puszke, kawe, cherbate
    mozna kupic wszedzie, ale przypadkowo w sklepie pod blokiem mam tych kaw
    wiekszy wybor niz w hipermarkecie nieopodal a co ciekawsze jest tansza
    niz w hipermarkecie (nawet w promocji) Ciekawe nie?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 18. Data: 2006-07-13 20:33:35
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>

    Jarod wrote:

    > Witam
    > Ile zarabia przecietnie programista z kilkuletnim doswiadczeniem w
    > Krakowie ?

    zale?y gdzie trafisz i co wynegocjujesz.
    mo?esz z kilkuletnim do?wiadczeniem (ale jeszcze b?d?c studnetem)
    zarabia? 10pln brutto za godzin? w firmie "wyzysk", a mo?esz i bez
    magistra z tym samym do?wiadczeniem zarabia? spokojnie 4 kpln brutto.
    oczywi?cie mo?esz i uderzy? wy?ej je?li znasz si? na cenionych
    technologiach (jakie? sap-y, as/400, itp.). wybór nale?y do ciebie :)

    > Ile kosztuje utrzymanie sie w Krakowie [mieszkanie + oplaty

    zale?y w jakim regionie. np. 2 pokojowe (42m2) na brzegu huty
    (blisko geant-a), to wydatek rz?du 600 (odst?pne) + czynsz + media,
    czyli gdzie? oko?o 1 kpln/m-c.

    > [jedzenie pewnie tyle co wszedzie ;)]]

    ano.

  • 19. Data: 2006-07-14 09:34:28
    Od: "martin" <m...@g...com>

    DooMiniK napisał(a):
    > Jaka jest róznica miedzy puszka kukurydzy z supermarketu a puszka
    > kukurydzy.... hmmm... no wlasnie... Skad ? ;)

    ta z biedronki jedzie metalem

    pozdro
    m.

  • 20. Data: 2006-07-14 11:15:15
    Od: ".:: Swiety ::." <k...@7...pl>

    Ja dostalem propozycje 5000 netto i sie zastanawiam poniewaz 1000 zl na
    mieszkanie,
    500 wyzywienie i zostaje Ci jedynie 3500 co nie jest dla specjalisty jakims
    dobrym zarobkiem.

    Napisze jeszcze ze nie mam zadnych certyfikatów potwierdzajacych moje
    umijetnosci, ale mam okolo 7 lat praktyki programistycznej oraz kilka
    zrealizowanych duzych projektów informatycznych na swoim koncie.