PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki konsultanta - rozwiazania sieciowe

  • 1. Data: 2006-07-11 20:13:35
    Temat: zarobki konsultanta - rozwiazania sieciowe
    Od: " remek_p" <r...@g...pl>

    Mam oferte pracy w Warszawie jako konsultant przy wdrazaniu rozwiazan
    sieciowych w telekomach w jednej duzej amerykanskiej firmie, ktora jest
    producentem tego typu sprzetu.
    Mam niecale 4 lata doswiadczenia w tej dziedzinie. Obecnie zarabiam ok 7000
    PLN/ miesiac.
    Czy pensja 10 000 - 12 000 PLN/miesiac jest w tym momencie na miejscu czy
    moge dac wiecej.
    Czy macie jakies doswiadczenie w tej kwesji ? Jakie sa wg. was przecietne
    zarobki takich konsultantow?