PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabiacie serwisanci ???

  • 1. Data: 2003-07-24 20:31:43
    Temat: Ile zarabiacie serwisanci ???
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    Witam
    Tak sie zastanawiam, ile zarabiaja serwisanci sprzetu PC. Zakres obowiazkow
    naprawa PC u klienta i w firmie, robienie prostych sieci komputerowych,
    czasem naprawa jakiejs bazy danych (CDN), instalacja softu, skladanie PC. Ja
    w Krakowie na umow o prace dostaj 1000 zl netto. Pochwali sie ktos jak jest
    u Was ???
    Pozdrawiam
    Serwisant81

  • 2. Data: 2003-07-24 23:01:43
    Temat: Re: Ile zarabiacie serwisanci ???
    Od: w <n...@d...sie>

    Dnia 2003-07-24 22:31, Użytkownik Serwisant81 napisał:
    > Witam
    > Tak sie zastanawiam, ile zarabiaja serwisanci sprzetu PC.

    nie wiem ile zarabiaja ale chyba mało bo sa sfrustrowani,jeden mi
    powiedział żebym spadał bo on siedzi po godzinach,a serwis był otwarty...

  • 3. Data: 2003-07-25 00:41:03
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > nie wiem ile zarabiaja ale chyba mało bo sa sfrustrowani,jeden mi
    > powiedział żebym spadał bo on siedzi po godzinach,a serwis był otwarty...

    Moze ten zarabial tak duzo ze mu wiecej nie trza bylo ???

    Serwisant81

  • 4. Data: 2003-07-25 01:08:50
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    w <n...@d...sie> writes:

    > nie wiem ile zarabiaja ale chyba mało bo sa sfrustrowani,jeden mi
    > powiedział żebym spadał bo on siedzi po godzinach,a serwis był otwarty...

    imho wyjatkowo nieprofesjonalne podejscie.
    a co klienta obchodzi ile serwisant zarabia i jakie ma kontakty z
    wlascicielem?

    powinno go byc stac chociazby uprzejmie powiedziec, ze juz po
    godzinach.

    a jak nie to niech zamknie drzwi na klucz i tyle.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-07-25 06:29:04
    Od: "LoN" <r...@o...pl>

    W śląskiem w miare słynnej firmie 1900 brutto.

  • 6. Data: 2003-07-25 06:31:27
    Od: "makes" <b...@o...pl>

    Zgadzam się - bardzo chamskie i nieprofesjonalne podejście do klienta
    .
    Ale właściciel powinien się liczyć z tym, że jak w takiej branży zatrudnia
    serwisanta-sprzedawcę za gówniane pieniądze to klient może zostać tak
    potraktowany...

    Wiem to po sobie - NIKT nie pracuje dla ideii - wszyscy dla kasy. Jak szef
    opierdzieli o 17,30 (a jakże za 900zł netto płacone pracownikowi to może
    sobie poużywać) - to dziwisz się że klient o godz 18.05 dostaje burę?? Ile
    można robić to z uśmiechem? JA robiłem przez parę lat - teraz mam w d.. Nie
    chodzę nawet po sklepach gdzie mam swoich klientów - bo mi zawracają kufer.
    A i zadzwonić do domu o 21 potrafią bo coś tam ...
    A za moje 900zł to niech sobie dzwonią do szefa - on mnie też po pracy
    nigdzie nie wygoni............

    OTO POLSKA WŁAŚNIE

    makes

  • 7. Data: 2003-07-25 06:48:06
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

> [...]
    Ja
    > w Krakowie na umow o prace dostaj 1000 zl netto. Pochwali sie ktos jak

    W Lublinie 1400 na rączkę + 600 prywatne serwisy po godzinach + korepetycje
    ~300
    Pozdrawiam
    WOJO

  • 8. Data: 2003-07-25 06:55:53
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "makes" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A i zadzwonić do domu o 21 potrafią bo coś tam ...
    > A za moje 900zł to niech sobie dzwonią do szefa - on mnie też po pracy
    > nigdzie nie wygoni............
    >
    > OTO POLSKA WŁAŚNIE

    Warto też wziąć pod uwage aspekt zdrowotno - nerwowy. Zapewniam, że
    zapierdzielanie po kilkanaście godzin na dobę w stresie pod presją czasu
    skończy się wrzodami, zawałem itp. Jest to tylko kwestia czasu. Kiedyś
    wydawło mi się, że to tylko takie zrzędzenie starej babci i jestem nie do
    zdarcia przyszedł jednak czas, że zmieniłem zdanie.

  • 9. Data: 2003-07-25 07:10:50
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "makes" <b...@o...pl> writes:

> [...]
    > A i zadzwonić do domu o 21 potrafią bo coś tam ...
    > A za moje 900zł to niech sobie dzwonią do szefa - on mnie też po pracy

    no, a co.
    zamiast pozukac sobie lepszego i bardziej satysfakcjonujacego zajecia,
    to "odbiera sie sprawiedliwosc" za niskie place na klientach, no.

    a niech se kurna nie mysla, no.

  • 10. Data: 2003-07-25 07:14:37
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > no, a co.
    > zamiast pozukac sobie lepszego i bardziej satysfakcjonujacego zajecia,
    > to "odbiera sie sprawiedliwosc" za niskie place na klientach, no.
    >
    > a niech se kurna nie mysla, no.

    Znaczy się, że jak mi sklep zamkną o 18,00 to mam dzwonić o 18,30 do
    sprzedawcy żeby go otworzył?