PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki informatyka w Poznaniu

  • 1. Data: 2003-07-24 21:33:03
    Temat: Zarobki informatyka w Poznaniu
    Od: "Sławek" <s...@N...gazeta.pl>

    Wkońcu udało mi się znaleźć pracę w zawodzie informatyka w Poznaniu i
    strasznie się cieszę z tego powodu :-))). Mam tylko jedno pytanie.
    Zatrudniony zostałem na pół etatu na razie i dostanę na rękę 700 zł (ponieważ
    jestem początkujący w tym fachu). Czy to dużo, czy mało??? Podkreślam, że
    prędzej nie pracowałem w tym zawodzie i dopiero zaczynam zdobywać
    doświadczenie.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-07-24 21:40:39
    Temat: Re: Zarobki informatyka w Poznaniu
    Od: diodka <d...@n...e-ar.pl>

    Użytkownik Sławek napisał:
> [...]
    > jestem początkujący w tym fachu). Czy to dużo, czy mało??? Podkreślam, że
    > prędzej nie pracowałem w tym zawodzie i dopiero zaczynam zdobywać

    czyli 1000 brutto za pol etatu to chyba nawet przy pelnym etacie
    oscyluje wokol sredniej krajowej :))))

  • 3. Data: 2003-07-25 06:53:31
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > jestem początkujący w tym fachu). Czy to dużo, czy mało??? Podkreślam, że
    > prędzej nie pracowałem w tym zawodzie i dopiero zaczynam zdobywać

    Nie łam się. Minie troche czasu i jak w koncu zdobedziesz troche
    doswiadczenia, to znajdziesz sobie firme, ktora traktuje ten zawod z
    wiekszym szacunkiem.

  • 4. Data: 2003-07-26 17:37:26
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    Sławek wrote:

> [...]
    > (ponieważ jestem początkujący w tym fachu). Czy to dużo, czy mało???
    > Podkreślam, że prędzej nie pracowałem w tym zawodzie i dopiero zaczynam

    To zależy, co się umie...
    Dlatego zbieraj doświadczenie, im dszybciej tym lepiej, stań się
    'specyalistom' z jakiegoś określonego kierunku, uzbieraj staż i... papa (do
    lepszej pracy za większą $) ;)

    Pozdrawiam i powodzenia
    Rafał
    --