PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabiacie serwisanci ???

  • 21. Data: 2003-07-26 00:58:10
    Temat: Re: Ile zarabiacie serwisanci ???
    Od: w <n...@d...sie>

    Dnia 2003-07-26 01:35, Użytkownik ceglak napisał:

    > Powiedzial ci tak doslownie ?

    no nie do końca...ale dał do zrozumienia

    chciał ode mnie wydębić 20 zł za nieuzasadnioną reklamacje (ekspertyza)
    razem ze mną był jeszcze facet którego obsługiwał inny serwisant,klient
    płacił za wymianę czegoś i był normalnie traktowany

  • 22. Data: 2003-07-26 02:00:41
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl>

    > no nie do końca...ale dał do zrozumienia
    To jak ? Dal ci do zrozumienia, ze juz dzisiaj nic nie przyjmnie, bo juz
    skonczyl prace, tak ? A ty to prafarazujesz jako "spadaj", tak ? No to w
    czym problem.

    A była nieuzasadniona ?

    > razem ze mną był jeszcze facet którego obsługiwał inny serwisant,klient
    > płacił za wymianę czegoś i był normalnie traktowany

    Moze tamten serwisant miał pracował dłużej ?

    A co to za firma ? Bo to nie tyle świadzczy o pracownikach co o firmie.

  • 23. Data: 2003-07-26 02:01:20
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl>

    > Chyba jest. Cóż znaczy tabliczka z napisem zakład zamkniety i otwarty?
    > Właśnie zamkniete i otwarte drzwi!

    No to podaj podsatawę prawną.

    Chyba. Też mi uzasadnienie.

  • 24. Data: 2003-07-26 10:08:58
    Od: w <n...@d...sie>

    > Moze tamten serwisant miał pracował dłużej ?

    wątpie,tamten drugi nawet przekonywał serwisanta żeby mnie obsłużył bo
    sie nie odczepie (oczywiście nie dosłownie)

    www.apollo.net.pl z Krakowa

  • 25. Data: 2003-07-28 19:26:54
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > olsztyn, przy calym etacie 1200 netto + telefon sluzbowy plus premie
    > uznaniowe.

    Dzieki, szkoda ze tylko jedna odpowiedz. Pochwale sie ze telefon tez mam +
    autko.

    Pozdrawiam
    Serwisant81

  • 26. Data: 2003-07-30 16:32:02
    Od: "Skolej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Serwisant81" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki, szkoda ze tylko jedna odpowiedz. Pochwale sie ze telefon tez mam +
    > autko.
    >
    > Pozdrawiam
    > Serwisant81

    Siedlce, 1100 netto + telefon

  • 27. Data: 2003-07-30 19:54:34
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > (...)
    > Niemniej mile
    > wspominam czasy w serwisie (już tam nie pracuję; pzdr dla Bodzia i
    > podobnych :^).

    pardon, ale tak mnie cos ruszylo - czyzby Bodzio Tar..sz (BT)?

    pozdrawiam,

    glos