PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabiacie serwisanci ???

  • 11. Data: 2003-07-25 07:43:34
    Temat: Re: Ile zarabiacie serwisanci ???
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "winetu" <P...@w...pl> writes:

    > Znaczy się, że jak mi sklep zamkną o 18,00 to mam dzwonić o 18,30 do
    > sprzedawcy żeby go otworzył?

    znaczy sie, juz napisalam w poprzenim poscie, jak sie powinno zachowac
    w takiej sytuacji.

    tak czy siak: NIE wylewac swoich frustracji czy zalow na przygodnych
    osobach.
    obojetnie, czys ty pracownik a przygodna osoba klient czy na odwrot.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 12. Data: 2003-07-25 07:54:33
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

> [...]

    > osobach.
    > obojetnie, czys ty pracownik a przygodna osoba klient czy na odwrot.

    Faktycznie, przeoczyłem ten post wyżej, sorry. Zgadzam sie całkowicie.

  • 13. Data: 2003-07-25 08:38:36
    Od: "geiger" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>

    > Wiem to po sobie - NIKT nie pracuje dla ideii - wszyscy dla kasy. Jak szef
    > opierdzieli o 17,30 (a jakże za 900zł netto płacone pracownikowi to może
    > sobie poużywać) - to dziwisz się że klient o godz 18.05 dostaje burę?? Ile
    > można robić to z uśmiechem? JA robiłem przez parę lat - teraz mam w d..
    Nie
    > chodzę nawet po sklepach gdzie mam swoich klientów - bo mi zawracają
    kufer.
    > A i zadzwonić do domu o 21 potrafią bo coś tam ...

    hej
    ja tez tak mialem - za 550 zl brutto ;-) wytrzymalem 10 miesiecy ;-)

    pozdrawiam
    Przemek

  • 14. Data: 2003-07-25 09:03:35
    Od: W...@P...FM

    W Krakowie na stanowisku elektronika dostawałem tyle.... ile naprawiłem. Nie
    miałem stałej pensji. Gostek wychodził z założenia że musisz wyrobić conajmniej
    ponad 600 stów. Oczywiście dało się to uzyskać bezproblemów. Koledzy ściagali
    nawet do 2000zł/miesiąc.Ale oczywiście były gorsze miesiące. Niestety
    ekspertyzy robiliśmy za free. Ale to się już ponoć zminiło ;). Niemniej mile
    wspominam czasy w serwisie (już tam nie pracuję; pzdr dla Bodzia i
    podobnych :^).
    pzdr.

  • 15. Data: 2003-07-25 11:55:24
    Od: Marek Pajak <m...@w...pl>

    geiger wrote:

    > hej
    > ja tez tak mialem - za 550 zl brutto ;-) wytrzymalem 10 miesiecy ;-)
    Panowie! Oddajcie mi tych klientów :)))

    Może Poznań i okolice...

    Pozdrawiam
    Marek (cieszący się na każdy telefon - bo jest na swoim :))

  • 16. Data: 2003-07-25 20:22:12
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

    > Tak sie zastanawiam, ile zarabiaja serwisanci sprzetu PC. Zakres
    obowiazkow
    > naprawa PC u klienta i w firmie, robienie prostych sieci komputerowych,
    > czasem naprawa jakiejs bazy danych (CDN), instalacja softu, skladanie PC.
    Ja
    > w Krakowie na umow o prace dostaj 1000 zl netto. Pochwali sie ktos jak
    jest
    > u Was ???

    olsztyn, przy calym etacie 1200 netto + telefon sluzbowy plus premie
    uznaniowe.

    tom

  • 17. Data: 2003-07-25 21:28:56
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > olsztyn, przy calym etacie 1200 netto + telefon sluzbowy plus premie
    > uznaniowe.

    telefon służbowy to chyba minus...

  • 18. Data: 2003-07-25 23:35:51
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl>

    > nie wiem ile zarabiaja ale chyba mało bo sa sfrustrowani,jeden mi
    > powiedział żebym spadał bo on siedzi po godzinach,a serwis był otwarty...

    Powiedzial ci tak doslownie ?

  • 19. Data: 2003-07-25 23:38:36
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl>

    > imho wyjatkowo nieprofesjonalne podejscie.

    Jak to nieprofesjonalne ? On ma placone go godziny. I tyle. Pretensje mozna
    miec do pracodawcy.

    > a co klienta obchodzi ile serwisant zarabia i jakie ma kontakty z
    > wlascicielem?

    A co pracownika ma obchodzic coś co jest poza jego obowiazkami ? Jest juz na
    fajrancie to tylko jego dobra wola, że cię obsłuży.

    > powinno go byc stac chociazby uprzejmie powiedziec, ze juz po
    > godzinach.

    Powiedział "spadaj" sensu stricto, czy kolgea 'w' parafrazował ?

    > a jak nie to niech zamknie drzwi na klucz i tyle.

    A jest taki obowiązek ?

  • 20. Data: 2003-07-26 00:32:37
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jest taki obowiązek ?

    Chyba jest. Cóż znaczy tabliczka z napisem zakład zamkniety i otwarty?
    Właśnie zamkniete i otwarte drzwi!