PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ile zarabia programista na Slasku › Re: Ile zarabia programista na Slasku
  • Data: 2006-09-05 17:21:55
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > naprawdę myślisz, że cała funkcjonalność tych witryn jest zakodowana w
    > PHP? Rzeczywiście jesteś śmieszny.

    primo - pracowalem w interii kilka lat, a w allegro mam dobrych
    znajomych, wiec informacje mam tak jakby z pierwszej reki.

    secundo - nie pisalem o calej funkcjonalnosci, jak to usilujesz
    insynuowac. Czesc realizowana jest skryptami chodzacymi w tle. Nie
    zmienia to faktu, ze wiekszosc uslug (logika biznesowa i widok!) to
    PHP. Takie sa fakty.

    A na przyszlosc - zanim zabierzesz glos - zastanow sie czy masz chociaz
    elementarne pojecie o przedmiocie dyskusji, bo jak to ujales
    "rzeczywiscie jestes smieszny".

    --

    glos