PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ile zarabia programista na Slasku › Re: Ile zarabia programista na Slasku
  • Data: 2006-09-06 17:04:03
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Sep 2006 12:42:37 +0100, Bronek Kozicki <b...@s...net>
    w <edmc7f$ca0$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > i to: "For me the real thing to be afraid of is not PHP going the way of
    > Java but simply being eclipsed as a primitive technology for building
    > web solutions. "

    To jest lepsze:
    "PHP is loosely typed and arguably doesn.t need all of Java.s data types
    - many are required for the Java runtime to be cross platform."
    Nieszczególnie rozumiem, jakie Java's datatypes are required for Java
    runtime to be cross platform.

    Albo: "If loose typing was simply bad, Perl would no doubt have died out
    long ago", hmm, w Perlu od kopa są 3 typy :)), a i operatory porównania
    są dorzeczne: == i eq.

    Ogólnie fajna stronka, można ją zabookmarkować na okazję flejma php vs
    prawie cokolwiek.

    > B. (już zmykam z tego wątku)

    ja czyli jakub
    Revoke.