PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ile zarabia programista na Slasku › Re: Ile zarabia programista na Slasku
  • Data: 2006-09-06 09:36:29
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: Dawid <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > widziałeś jakieś wzorce projektowe zrealizowane w PHP?

    Tak, większość projektów przy których pracowałem w PHP była silnie
    oparta na wzorcach projektowych i nie piszę tu o popularnym i wszędzie
    używanym MVC.

    > wybacz, nie mam ochoty

    I to jest właśnie ta Twoja ignorancja. Jestes kolejna osoba, ktora miala
    (lub tez nie) jakas stycznosc z PHP, pracuje jako programista innego
    jezyka i patrzy na innych przez jakies chore stereotypy.

    No ale dla mnie to juz OT.

    Pozdrawiam
    Dawid