PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ile zarabia programista na Slasku › Re: Ile zarabia programista na Slasku
  • Data: 2006-09-06 17:26:26
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Lisowski napisał(a):

    [...]

    > Albo bardzo syfiasto, zależnie kto go produkuje.

    Z całym szacunem, ale to co napisałeś wyżej dotyczy każdego języka
    programowania. Choć oczywiście zgodzę się, że PHP przez swoją konstrukcję
    powoduje, że syfiastość jest tam łatwiejsza do osiągnięcia niż w takim
    np. pythonie.

    [...]

    > PHP jest zrobiony do tego, żeby na szybko sklecić jakąś stronkę, i tak
    > powstał. Potem się rozwijał metodą ruchów Browna (patrz na przykład
    > dokumentacja do funkcji pracujących z Postgresem i zmiana API w 4.2,
    > słodki), miał kilka debilnych rozwiązań (czytałem pl.comp.lang.php,
    > przestałem jak się okazało, że znam odpowiedzi na jakieś 90% pytań
    > zadawanych na grupie, z połowa pytań to: w domu dziana, na serwerze nie,
    > dlaczego? i odpowiedź REGISTER_GLOBALS).

    Są strony i Strony. :) Ty zaś prezentujesz stereotyp, który może był
    prawdziwy przy wersji php3, czy może nawet 4, ale jest nieszczególnie
    prawdziwy dla php5.

    [...]

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer