PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ile zarabia programista na Slasku › Re: Ile zarabia programista na Slasku
  • Data: 2006-09-06 16:51:37
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Sep 2006 11:16:02 +0200, Dawid <d...@p...fm>
    w <edm3qc$50h$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Poraz kolejny w tym temacie pokazujesz jaki z Ciebie ignorant. Prosiłem
    > Cię, żebyś nie wypowiadał się o czymś o czym nic nie wiesz.

    Ale kiedy PHP potrafi obsysać jak odkurzacz marki Rainbow.
    Dawno nie sprawdzałem, ale czy semantykę ?: mają na przykład nadal inną
    niż reszta świata?

    > Gwarantuje Ci, że taki kod "wygląda" bardzo dobrze. Osoby, które nad nim

    Albo bardzo syfiasto, zależnie kto go produkuje.

    > To, że PHP nie jest tak dobrze zorientowany obiektowo nie znaczy
    > (chociaz PHP5 w zupelnosci wystarczy), ze programistow PHP masz
    > klasyfikowac nizej. Wiecej pokory! Pracowalem jako programista Javy i
    > .NET. Mialem doczynienia z programistami z wieloletnim stazem i jakos
    > nikt nie mial uprzedzen do PHP a napewno cechowala ich pokora. Wiec
    > jakim prawem Ty piszesz takie glupoty?

    Jeżeli _JA_ piszę, że po czymś pewnie by mnie zemdliło, to _JA_ jestem
    autorytetem w tym, po czym by _MNIE_ zemdliło.
    PHP jest zrobiony do tego, żeby na szybko sklecić jakąś stronkę, i tak
    powstał. Potem się rozwijał metodą ruchów Browna (patrz na przykład
    dokumentacja do funkcji pracujących z Postgresem i zmiana API w 4.2,
    słodki), miał kilka debilnych rozwiązań (czytałem pl.comp.lang.php,
    przestałem jak się okazało, że znam odpowiedzi na jakieś 90% pytań
    zadawanych na grupie, z połowa pytań to: w domu dziana, na serwerze nie,
    dlaczego? i odpowiedź REGISTER_GLOBALS).
    Sorry, ale akurat PHP dzięki swojej dostępności ma największy odczuwalny
    bagaż mdlących rozwiązań, w czym wannabe programiści od Krasnala (coś w ten
    deseń instalowałem kiedyś pod windą, ale się nakląłem na matoła, który
    zhardkodował ścieżkę instalacji) mu nie pomagają.

    > Nie liczy sie jezyk programowania ale sposob tworzenia i podejscia do
    > danych rozwiazan.
    > I uwierz mi, ze sporo moglbys sie nauczyc od programistow PHP w takiej
    > firmie jak Interia.

    Na temat programowania, czy na temat programowania w PHP?

    Osobiście wolę lepszy młotek.

    > Dawid

    ja czyli jakub
    Revoke.