PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za aktualizacje stron WWW - Pilne

  • 1. Data: 2002-04-24 10:38:03
    Temat: Ile za aktualizacje stron WWW - Pilne
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chcialbym sie dowiedziec jaka miesieczna stawke moge zaproponowac firmie za
    aktualizowanie zawartosci stron www tej firmy (HTML, troche Java Script'ow i
    grafiki)?

    Z gory dziekuje,

    Marcin.

  • 2. Data: 2002-04-24 17:36:00
    Temat: Re: Ile za aktualizacje stron WWW - Pilne
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    > Witam.
    > Chcialbym sie dowiedziec jaka miesieczna stawke moge zaproponowac firmie
    za aktualizowanie zawartosci stron www tej firmy (HTML, troche Java
    Script'ow i grafiki)?

    100 - 150 % wartości zbudowania serwisu rocznie

    czyli budowa serwisu 10 000 to roczna obsługa 150 000 co daje 12 500
    zł/mieisąc

  • 3. Data: 2002-04-25 10:03:08
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > 100 - 150 % wartości zbudowania serwisu rocznie
    >
    > czyli budowa serwisu 10 000 to roczna obsługa 150 000 co daje 12 500
    > zł/mieisąc

    He, he, hehehehe
    muhahahaha:)
    Wybacz, ale dawno sie tak nie usmialem. Moze gdyby koles nazywal sie E-point
    albo cos w tym stylu, to cos by z tego wyszlo (ale nia za troche
    java-scriptu, grafy i html-a) a tak, jak wezmiesz 500 na reke za miech to
    czuj sie jak gosc. Zalezy zreszta od kogo.
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Dajcie mi karabin, bede na nim gral

  • 4. Data: 2002-04-25 11:50:32
    Od: "Wojtas" <m...@p...onet.pl>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > java-scriptu, grafy i html-a) a tak, jak wezmiesz 500 na reke za miech to
    > czuj sie jak gosc. Zalezy zreszta od kogo.

    to byl przyklad kolego
    nigdzie nie bylo napisane aby tyle bral za miesiac
    a poza tym jak cytujesz to cytuj to do czego sie odnosisz (bo prawie do
    kazdego mejla mozna by sie przyczepic , cytujac wyrwane z kontekstu wyrazy
    czy zdania)

    pozdr. wojtas

    p.s. choc rzeczywiscie pieniadze nierealne przedstawione , to jednak byl to
    tylko przyklad

  • 5. Data: 2002-04-25 16:55:32
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    <cut>

> [...]
    > czy zdania)
    >
    > pozdr. wojtas
    >
    > p.s. choc rzeczywiscie pieniadze nierealne przedstawione , to jednak byl

    To ty kolego przeczytaj uwaznie moj post. Na pytanie 'ile?' koles dostal
    odpowiedz powyzsza (ta z procentami)
    Miesieczna stawka - 100 -150% wartosci mnie rozsmieszyla. A pozniej podalem
    odpowiedz na jego pytanie - konkretna kwote ktora moze wziac, dodajac, ze to
    zalezy od kogo, no i of coz od jego portfolia, umiejetnosci, zdolnosci
    negocjacyjnych, rynku itp spraw o ktorych nie pisalem bo sa oczywiste.
    Jeszcze jakies niejasnosci? Sluze tlumaczeniem.
    /p

  • 6. Data: 2002-04-25 21:06:14
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Tak trzymać. Strasznie mnie wkurzają tacy goście. Jak ktoś nie chce pisać o
    zarobkach to niech nie pisze...
    Poto jest ta grupa żeby się czegos dowiedzieć o pracy. Jak ktoś ma
    umiejętności a nie robił nigdy żadnego zlecenia to skąd ma niby wiedzieć
    jakie są stawki? Kiedyś musi być ten pierwszy raz ;-)

    Marcin Lubojański
    ---
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'
    ----==============================----

  • 7. Data: 2002-04-25 22:55:53
    Od: "Wojtas" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpowiedz powyzsza (ta z procentami)
    > Miesieczna stawka - 100 -150% wartosci mnie rozsmieszyla.

    czy aby na pewno kolega dobrze przeczytal???
    a moze przeczytal a nie zrozumial ???
    to byla stawka roczna, czyli miesieczna bedzie jak podzielisz przez 12 ;P

> [...]
    > negocjacyjnych, rynku itp spraw o ktorych nie pisalem bo sa oczywiste.
    > Jeszcze jakies niejasnosci? Sluze tlumaczeniem.

    ok. tylko ze z tymi tysiacami to byl przyklad abys ty i inni zrozumieli jak
    wygladaja stawki procentowe...

    pozdr. wojtas

  • 8. Data: 2002-04-26 07:05:07
    Od: Macko <M...@k...chip.pl>

    A nie powinno być raczej:
    budowa serwisu: 10 000
    obsługa roczna: 15 000
    miesięcznie: 1 250?

    Choć mnie i tak wydaje się to trochę za dużo. Jeśli serwis jest często
    aktualizowany, to powinien być zbudowany w sposób łatwo to
    umożliwiający. Jeśl rzadko - to taka kasa się raczej nie należy. Ale
    to tylko moje przemyślenia.

    Pozdrawiam,
    Macko

  • 9. Data: 2002-04-26 09:13:23
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > czy aby na pewno kolega dobrze przeczytal???
    > a moze przeczytal a nie zrozumial ???
    > to byla stawka roczna, czyli miesieczna bedzie jak podzielisz przez 12 ;P

    Ooooops, moja wina, fucktycznie. Co nie zmienia faktu ze i tak nierealna,
    chocby z samej zasady rozlicznia. Pan laskawca owner firmy bedzie sie czul
    dobroczynca jak da ci jednorazowo pare zeta (mowie o sytuacji w warszawce),
    a o procentach to dalej trzeba sie E-point nazywac.

    <cut>

    > ok. tylko ze z tymi tysiacami to byl przyklad abys ty i inni zrozumieli
    jak
    > wygladaja stawki procentowe...
    Dziekuje, udalo mi sie zrozumiec, kto wie, moze innym nawet tez. My
    nieuki...
    pozdr
    /p