PracaGrupypl.praca.dyskusje › ABSOLWENT A URZĄD PRACY

  • 1. Data: 2002-04-24 08:52:14
    Temat: ABSOLWENT A URZĄD PRACY
    Od: "adam" <...@...pl>

    Witam,
    Miesiąc temu obroniłem pracę mgr i do tej pory nie znalazłem pracy. Czy
    muszę zarejestrować się w UP jako absolwent? Czy z dniem ukończenia studiów
    straciłem prawo do ubezpieczenia?
    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2002-04-24 13:23:46
    Temat: Re: ABSOLWENT A URZĄD PRACY
    Od: "Arleta Nowakowska" <i...@k...gliwice.pl>

    Użytkownik "adam" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Miesiąc temu obroniłem pracę mgr i do tej pory nie znalazłem pracy. Czy
    > muszę zarejestrować się w UP jako absolwent? Czy z dniem ukończenia

    Gratuluje obrony pracy Panie Magistrze!
    Nie musisz rejestrowac sie w UP, aczkolwiek jesli to zrobisz bezplatnie, tak
    jak dotad, bedziesz mogl korzystac z uslug sluzby zdrowia. Jesli juz po
    szkole sredniej byles zarejestrowany jako bezrobotny absolwent, to nie
    mozesz byc absolwentem po raz drugi (absolwentem jest sie tylko raz). Mozesz
    sie wowczas zarejestrowac tylko jako bezrobotny. Jako bezrobotny absolwent
    mozesz starac sie w Urzedzie o staz absolwencki oraz o kursy (jezeli
    oczywiscie beda na nie pieniadze) - kursy przysluguja Ci takze wowczas gdy
    nie masz statusu absolwenta.

    Pozdrawiam

    Arleta