PracaGrupypl.praca.dyskusje › : Ile placic z prace zdalna, np. 8 godzin *24 dni / m ?

  • 11. Data: 2002-07-18 07:36:28
    Temat: Re: Ile placic z prace zdalna, np. 8 godzin *24 dni / m ?
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > 2500 zl/mies? Zdecydowanie: TAK TAK TAK.
    >
    > pozdrawiam
    > Merlin

    netto czy brutto? jesli brutto to do tego trzeba doliczyc 600 zl ZUS + jakis
    podatek dochodowy...

    pzdr

    jacek

  • 12. Data: 2002-07-18 19:22:19
    Od: "Pracodawca" <i...@p...onet.pl>

    > Problem taki, ze jest drozej zapewne. To przeciez oczywiste, ze jak ktos
    > szuka pracownika u nas to nie dlatego, ze patriota jest, ale dlatego, ze u
    > nas taniej. Tajwanczykom tez nie placi sie stawek amerykanskich, a niezle
    na
    > tym wychodza.
    Taniej jset w Indiach czy Ukrainie.
    Czy np 2400 ZL /miesiac to pensja warta zainteresowania?
    Poszukuje Pracownika ktory zna troche MS Acces i moglby wykonywac
    mechaniczno-estetyczna czesc procesu tworzenia aplikacji.
    wiem dokladnie co i jak ma byc zrobione. Podaje przyklady, wyjasniam
    watpliwosci. Oczekuje moze nieciekawej i monotonnej ale w sumie pracy. Czy
    2500 jest OK?

  • 13. Data: 2002-07-19 06:28:05
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    Ludzie ale marudzicie.
    Zachowujecie sie jakby polska to byl raj dla pracownikow i kazdy zarabial
    tak ze moze co miesiac kupic samochod.
    Ja jestem zainteresowany , mozna cos wiecej danych?
    Jacek B

  • 14. Data: 2002-07-19 16:40:42
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > Ja jestem zainteresowany , mozna cos wiecej danych?

    To chyba byla lipa - bo potencjalny pracodawca nie daje znaku zycia
    w_n

  • 15. Data: 2002-07-19 19:16:45
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "wcale_nie" napisal:

    > To chyba byla lipa - bo potencjalny pracodawca nie daje
    > znaku zycia

    A czy on pisal cos o poszukiwaniu pracownika? Ja nie zauwazylem. On pytal
    ile zaplacic - moze ma juz kogos upatrzonego lub szuka w innym miejscu.
    Dlaczego od razu, ze lipa?

    pozdrawiam
    Greg

  • 16. Data: 2002-07-20 14:02:20
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > ile zaplacic - moze ma juz kogos upatrzonego lub szuka w innym miejscu.
    > Dlaczego od razu, ze lipa?

    A taka podejrzliwa bestia za mnie - takie mam przeczucie - ot tyle
    w_n

  • 17. Data: 2002-07-20 14:15:55
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    > A taka podejrzliwa bestia za mnie - takie mam przeczucie
    > - ot tyle

    A ja mysle, ze jakby sobie gosciu jaja robil to wymyslilby cos lepszego ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 18. Data: 2002-07-20 17:03:26
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > A ja mysle, ze jakby sobie gosciu jaja robil to wymyslilby cos lepszego ;)

    Przeceniasz Go ;P
    w_n