PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za granicą

  • 1. Data: 2002-07-16 20:39:03
    Temat: praca za granicą
    Od: "Delfin" <d...@w...pl>

    Witam,
    Chciałbym pojechać do pracy w Wielkiej Brytani jako specjalista IT. (serwisy
    pracowe angielskie zalane są ofertami).

    Od czego zacząć?
    Czy ktoś zna procedurę wyjazdu do pracy za granicę (pozwolenie na pracę -
    skąd?)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-07-17 09:15:48
    Temat: Re: praca za granicą
    Od: "P W" <w...@g...pl>

    Możesz podać adresy tych serwisów ??

  • 3. Data: 2002-07-17 10:01:01
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    np. http://www.monster.co.uk

  • 4. Data: 2002-07-17 12:19:49
    Od: Tomasz Misiak <t...@u...com>

    Jacek wrote:
    > Użytkownik "P W" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > np. http://www.monster.co.uk

    lepiej wybierz Irlandię, największe możliwości w Europie , wyższe
    zarobki są tylko w U$A, problemem jest jednak brak tanich kwater do
    wynajęcia.

  • 5. Data: 2002-07-17 12:54:24
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > lepiej wybierz Irlandię, największe możliwości w Europie , wyższe
    > zarobki są tylko w U$A, problemem jest jednak brak tanich kwater do
    > wynajęcia.

    Witam Wszystkich,

    Czy oby na pewno najwieksze ?
    Mam kumpla, ktory pracuje w Irlandii (Dublin). Ja pracuje w DE. Porownalismy
    mniej wiece pensje w IT i koszty zycia.
    To powiedzial, ze w porownaniu z Irlandia to Niemcy sa znacznie lepsze (wyzsze
    zarobki i nizsze koszty utrzymania).
    A na dodatek jak on chcial miec telefon komorkowy czy tez karte kredytowa to
    rzadali dosc wysokich kaucji (w DE z czyms takim sie nie spotkalem).

    Pozdrowka,
    Rafal

  • 6. Data: 2002-07-18 10:10:04
    Od: Tomasz Misiak <t...@u...com>

    r...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > A na dodatek jak on chcial miec telefon komorkowy czy tez karte kredytowa to
    > rzadali dosc wysokich kaucji (w DE z czyms takim sie nie spotkalem).

    Ja jestem na razie w PL, więc na pewno nie wiem więcej od ciebie, ale
    przeglądałem oferty dla web developerów (PHP/MySQL/Apache).
    W U$A - 5 TYS USD/mies minimum.
    Ireland - 4 TYS EURO/mies minimum.

    wynajęcie bardzo taniego pokoju - USA - 300 usd/mies
    Ireland - 500 Euro/mies (ale mało
    realne znalezienie).

  • 7. Data: 2002-07-18 12:43:36
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

    "Tomasz Misiak" <t...@u...com> wrote in message

> [...]
    >W U$A - 5 TYS USD/mies minimum.
    >Ireland - 4 TYS EURO/mies minimum.

    >wynajęcie bardzo taniego pokoju - USA - 300 usd/mies

    W Irlandii: 4 tys. / mies. to jest 48tys. rocznie. Nierealne. Szczegolnie w
    obecnych czasach. Tyle to mozna dostac majac pare lat doswiadczenia w
    liczacym sie kraju (polskie doswiadczenie dla nich niewiele znaczy).
    To, ze tak jest napisane w ofercie firmy posredniczacej, nie znaczy
    kompletnie nic - ich oferty w 75% sa calkowicie zmyslone i zamieszczane po
    to, zeby przyciagac kandydatow z ich cv.

    Pozdrawiam,

    --
    Shane

  • 8. Data: 2002-07-19 09:32:38
    Od: Tomasz Misiak <t...@u...com>

    Shane McGowan wrote:

> [...]
    > kompletnie nic - ich oferty w 75% sa calkowicie zmyslone i zamieszczane po
    > to, zeby przyciagac kandydatow z ich cv.

    *

    Załamałeś mnie (:, nie chcę zostać w PL, ale wyjazd musi mieć sens,

    chyba czekają mnie cięzkie boje o wyjazd do U$A.