PracaGrupypl.praca.dyskusje › : Ile placic z prace zdalna, np. 8 godzin *24 dni / m ?

  • 1. Data: 2002-07-17 08:44:28
    Temat: Re: : Ile placic z prace zdalna, np. 8 godzin *24 dni / m ?
    Od: Pawel Rutkowski <r...@N...rsc.pl>

    > Ile bedzie Ok dla
    > graphic designer :
    > projektant www:
    > programista VB:
    >
    > czy bardziej preferowane sa kontrakty (per project) A czy etat B
    > B:
    >
    > Pytam sie bo chce zastosowac prace zdalna w mojej firmie w USA.

    Stawiam na to ze to kolejna proba badania rynku :)
    A jezeli nie to ja Ci powiem ile.
    Z punktu widzenia pracodowacy najlepiej jest placic jak najmniej :P

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 853 0 444 http://www.rsc.pl

  • 2. Data: 2002-07-17 09:36:17
    Od: "Andrzej Borowski" <1...@p...pl>

    Użytkownik Pracodawca <i...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:ah32tv$hv0$...@n...onet.pl...

    > Zakladajac ze wymagam od procownikow przepisywania materialu
    downloadowanego
    > z internetu w postaci *.jpg.
    > Zalozmy ze okrywam w calosci koszt polaczenia z Internetem
    przeznaczonego na
    > sciaganie pracy.
    >
    > Jakie stawki placy w Polsce beda zadowalajace dla szybko
    piszacej osoby,
    > ktora na swoim domowym PC bedzie pracowac przez * godzin
    dziennie.
    > Zadowalajace rozumiem takie by osoba ta w pelni spelnila sie
> [...]

    ja za przepisywanie danych i odpowiednie wprowadzanie do bazy
    danych place 30 zl/ strone A4 (a roboty troche z tym jest)
    NAJLEPSI robia po ok. 8-10 ston przez jeden dzien.

    > Ile bedzie Ok dla
    > graphic designer :
    > projektant www:
    > programista VB:

    a co to ma wspolnego z przepisywaniem textu?

    > czy bardziej preferowane sa kontrakty (per project) A czy etat
    > B:
    z punktu widzenia pracodawcy A z pracownika - B :-)

    > Pytam sie bo chce zastosowac prace zdalna w mojej firmie w USA.
    >
    > Adam Serafin
    > (773) 685-8205

    Andrzej Borowski

  • 3. Data: 2002-07-17 09:57:11
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > B:
    >
    > Pytam sie bo chce zastosowac prace zdalna w mojej firmie w USA.

    O ile zrozumialem. pan chcialby placic Polakom w Polsce stawki polskie... A
    to jakis problem placic im powiedzmy stawki amerykanskie?

    Pyta, bo sam jestem zywo zainteresowany znalezieniem takiej pracy. mysle, ze
    jakies 7-10 euro za godz to chyba nie jest wygorowana kwota. pytanie jeszcze
    co z podatami? zusami itp. pierdolami?

    Mozna zalozyc, ze pracy takiej podjelaby sie osoba dla ktorej bylaby to
    praca dodatkowa, wiec mozna jej placic od projektu i bylaby w stanie
    efektywnie pracowac 5-6 godzine dziennie.

    z powazaniem

    jacek/warszafka

  • 4. Data: 2002-07-17 18:15:58
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Stawiam na to ze to kolejna proba badania rynku :)

    To chyba zle stawiasz, bo list faktycznie ze stanow byl wyslany, a tylko
    szaleniec moglby szukac pracy w Polsce mieskzajac w USA :)

    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    Zdobywac szczyty. Kazdy po jednym razie.

  • 5. Data: 2002-07-17 18:18:10
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > O ile zrozumialem. pan chcialby placic Polakom w Polsce stawki polskie...
    > to jakis problem placic im powiedzmy stawki amerykanskie?

    Problem taki, ze jest drozej zapewne. To przeciez oczywiste, ze jak ktos
    szuka pracownika u nas to nie dlatego, ze patriota jest, ale dlatego, ze u
    nas taniej. Tajwanczykom tez nie placi sie stawek amerykanskich, a niezle na
    tym wychodza.

    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    Per Aspera ad astra

  • 6. Data: 2002-07-17 18:51:46
    Od: The Knight Who Says Ni <a...@w...pl>

    Nie wiem, ile placic, ale ja jestem zainteresowany ;) (tzn.
    www/przpisywanie)

  • 7. Data: 2002-07-17 20:16:38
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > Taniej jset w Indiach czy Ukrainie.
    > Czy np 2400 ZL /miesiac to pensja warta zainteresowania?
    > Poszukuje Pracownika ktory zna troche MS Acces i moglby wykonywac
    > mechaniczno-estetyczna czesc procesu tworzenia aplikacji.
    > wiem dokladnie co i jak ma byc zrobione. Podaje przyklady, wyjasniam
    > watpliwosci. Oczekuje moze nieciekawej i monotonnej ale w sumie pracy. Czy
    > 2500 jest OK?

    Jak dla mnie bardzo Ok - ide pouczyc sie Acces'a - mzoe kiedys jeszcze ktos
    taki jak Ty sie trafi;)

    pozdr
    w_n

  • 8. Data: 2002-07-17 21:32:05
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

> [...]
    > wiem dokladnie co i jak ma byc zrobione. Podaje przyklady, wyjasniam
    > watpliwosci. Oczekuje moze nieciekawej i monotonnej ale w sumie pracy. Czy

    2500 zl/mies? Zdecydowanie: TAK TAK TAK.

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    Tylko martwi nie maja nadziei.

  • 9. Data: 2002-07-17 21:53:32
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > wiem dokladnie co i jak ma byc zrobione. Podaje przyklady, wyjasniam
    > watpliwosci. Oczekuje moze nieciekawej i monotonnej ale w sumie pracy. Czy

    Znam Accessa, mam lacze stale, jestem zainteresowany dorywcza praca w
    wekendy.
    pisze na grupę, bo mail jest nieprawdziwy

    Pozdrawiam
    Krzysztof