PracaGrupypl.praca.dyskusje: Ile placic z prace zdalna, np. 8 godzin *24 dni / m ? › Re: Ile placic z prace zdalna, np. 8 godzin *24 dni / m ?
    From: "Pracodawca" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile placic z prace zdalna, np. 8 godzin *24 dni / m ?
    Date: Thu, 18 Jul 2002 14:22:19 -0500
    Sender: i...@p...onet.pl@12-249-82-185.client.attbi.com

    > Problem taki, ze jest drozej zapewne. To przeciez oczywiste, ze jak ktos
    > szuka pracownika u nas to nie dlatego, ze patriota jest, ale dlatego, ze u
    > nas taniej. Tajwanczykom tez nie placi sie stawek amerykanskich, a niezle
    na
    > tym wychodza.
    Taniej jset w Indiach czy Ukrainie.
    Czy np 2400 ZL /miesiac to pensja warta zainteresowania?
    Poszukuje Pracownika ktory zna troche MS Acces i moglby wykonywac
    mechaniczno-estetyczna czesc procesu tworzenia aplikacji.
    wiem dokladnie co i jak ma byc zrobione. Podaje przyklady, wyjasniam
    watpliwosci. Oczekuje moze nieciekawej i monotonnej ale w sumie pracy. Czy
    2500 jest OK?