PracaGrupypl.praca.dyskusje › [IT] CV do oceny. I dyskusji.

  • 31. Data: 2005-10-07 23:44:18
    Temat: Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji. Odpowiedzi nr 2 ...
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "T.Pochopny" napisał w wiadomości

> [...]
    > wchodzi do nowego budynku (oddzialu, itp) i:
    > - projektuje i wykonuje siec komputerowa
    > (pozniej ja serwisuje/rozbudowuje)
    > - projektuje/sklada/instaluje serwer(y)
    > (a pozniej nimi administruje)
    > - projektuje/sklada/instaluje stacje robocze
    > (pozniej je serwisuje/rozbudowuje)
    > - sklada to wszystko w sprawnie dzialajaca siec
    > - wdraza program magazynowo-handlowy
    > - szkoli pracownikow ("ofisy, internety i inne platniki")
    > - zajmuje sie bezpieczenstwem inf. ( i virusy, i backupy)
    > - helpdeskuje tym wszystkim
    > (95% problemow rozwiazuje przez telefon/net)

    Wyobrażam sobie - mam bujną wyobraźnię ;)))...

    ...i doświadczenie ;))

    > Ale rynek rozumiem:
    > specjalizacja rzadzi.

    Zależy gdzie, na jakim stanowisku, w jakiej firmie (wielkość),
    czy są tam jeszcze ludzie pracujący w tej samej dziedzinie,
    czy jesteś jedyny.

    Niedowiarkom proponuję poczytać oferty pracy
    na informatyka/administratora sieci komputerowych.
    W policji taki 'inspektor ds. utrzymania systemów informatycznych'
    musi posiadać, cyt. "umiejętność tworzenia stron internetowych" (sic!),
    a reszta obowiązków, jak administrator sieci - administrator
    od wszystkiego, łącznie z "umiejętnością wykonywania drobnych
    prac mechanicznych" ;D

    --
    Koziorozec

  • 32. Data: 2005-10-07 23:46:26
    Temat: Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji.
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > Zły , gdyż roznoszący wirusy format *.doc.
    > Dalej nie whodziłam.
    > Czekam na np. *.pdf .

    Chcesz, to prześlę Ci pdf z wiruskiem ;)))

    Poczekaj na zwykły .txt! ;DD

    --
    Koziorozec

  • 33. Data: 2005-10-10 02:05:38
    Temat: Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji. Odpowiedzi...
    Od: "T.Pochopny" <p...@p...onet.pl>

    "Koziorozec" ...

    > Osobiście uważam, że w CV piszesz o większości swoich umiejętności,
    > doświadczeń, uwzględniając jednak konkretne stanowisko.
    > Akurat doświadczenie w obsłudze programów księgowych w pracy
    > adm. sieci najczęściej będzie dobrze widziane
    > Hardware = sprzęt, szkolenia = człowiek, dużo 'człowieków' ;)))
    > Nie wszyscy informatycy o tym pamiętają, że inaczej podchodzi się
    > do sprzętu, a inaczej do ludzi, a jeszcze inaczej do pań

    Ufff...
    Juz drugi, ktory rozumie problem.
    PS: z tym Novell'em to nie legendy!

    PPS:
    Dzieki wszystkim za dyskusje,
    w temacie pisania (i postrzegania) CV.

    T.Pochopny

  • 34. Data: 2005-10-10 06:15:45
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > A potrafisz mi odpowiedzieć kim jesteś z zawodu?
    > Albo w czym się specjalizujesz?

    Najogólniej mówiąc informatyk (studia) i elektronik w specjalności medycznej
    (technikum). Dodatkowo elektroradiolog (technikum)

    > Czy jaki masz plan dotyczący swojej ścieżki zawodowej?

    Oczywiście:
    Najbardziej odpowiada mi praca w przemysle wytwórczym lub usługach-
    teleinformatyka lub
    telekomunikacja na stanowisku menadzreskim najchetniej jednak w branzy
    telekomunikacyjnej (centrale telefoniczne cyfrowe z integracja usług,
    konwergencja sieci). Preferowane stanowiska to menadzer serwisu lub
    kierownik
    projektu z w/w zakresu. W tym sie czuje najlepiej, to mi najbardziej
    odpowiada i w tym zakresie mam najlepsze doświadczenia.

    > Jeśli potrafisz, to nie ma najmniejszego problemu, bo swoje
    > CV będziesz umiał dopasować do tych odpowiedzi.

    Mysle ze potrafie

  • 35. Data: 2005-10-10 12:09:54
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "T.Pochopny" napisał w wiadomości

    > Juz drugi, ktory rozumie problem.

    Zaskoczę Cię, czy nie? ;))
    Nie 'drugi' a 'druga' ;)))

    > PS: z tym Novell'em to nie legendy!

    No. Przecie łączysz się z serwerem z klienta,
    a jak trzeba znaleźć po kilku latach ;)) serwer,
    to... po kabelkach ;)))))

    --
    Koziorozec

  • 36. Data: 2005-10-10 23:33:41
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "Immona" <c...@n...googlemailu> wrote in message

    > Moge za Daniela jako samozwanczy adwokat? :)

    No nikt mnie nie nominowal, fakt :).

    > W papierowym CV w obszarze anglojezycznym byloby to bledem, ale CV
    > poszerzone umieszczone na stronie www spokojnie moze je zawierac.

    Zgoda. Na www to raczej wizytowka-portfolio, ale za granica nie widzialem
    cv ze zdjeciem.

    > Slowo jest uzyte w poprawnym kontekscie. "Basic" oznacza m.in.
    > "podstawowy", wpisz sobie w Googla fraze "basic information" i zobaczysz,
    > ze wystepuje niezliczona ilosc razy wlasnie w kontekscie wstepnych,
    > podstawowych informacji o czyms.

    Hmmm, zgoda ale. Napiszmy ze wystepuja czesto jako porada: "List of basic
    information in "Personal information" section. Czepiam sie, ale mam nadzieje
    ze dostrzegasz subtelna roznice.

    > Chocby dla poinformowania potencjalnego zagranicznego pracodawcy o tym,
    > jakie sa zasady i warunki zatrudnienia - dla Polaka sa one inne niz dla
    > kogos z krajow starej UE i kogos spoza UE. Choc bardziej odpowiednie i
    > poprawne byloby "obywatelstwo".

    Mozna i tak, oczywiscie. Ale nie trzeba podawac. Sa szkoly co kaza nie
    podawac,
    by nie ulec dyskryminacji zanim bedziemy w stanie przedstawic swoje
    umiejetnosci.

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Mother_tongue
    > "First language (native language, mother tongue, or vernacular) is the
    > language a person learns first."
    > Wyrazenie, podobnie jak "basic information", powszechnie funkcjonuje i
    > jest poprawne - choc mozna sie czepic, ze native rzeczywiscie brzmi
    > bardziej profesjonalnie i neutralnie. Ale blad jezykowy to nie jest.

    Albo mother tongue, albo native language. Ale nie mother language. OK.

    > Czemu? Uwazam, ze to czyni postac zywsza i pokazuje, ze wpisane w
    > zainteresowania "music" nie jest z gatunku "nie wiem, co wpisac, ale
    > slucham w radiu muzyki, wiec wpisze, ze sie interesuje muzyka", tylko
    > rzeczywistym zainteresowaniem, ktore bylo rozwijane z pelnym
    > zaangazowaniem.

    Niektorzy pokonczyli ogniska muzyczne i szkoly tanca, bo rodzice zapisali :)
    Jak kto woli, ale aplikujac na stanowisko inzyniera o kursie ukladania
    kwiatow
    bym nie wspominal :D.

    Dzieki i pozdrawiam
    gslabs