PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0

  • 31. Data: 2004-12-18 20:57:35
    Temat: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    Od: "Smok Telesfor" <n...@m...takiego.adresu>

    Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cpuho9$a2h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jeszcze raz ten temat bo zeszliśmy z tematu!
    > do tej pory mieliśmy odpowiedzi:
    > 1600
    > 1000
    > 2000-4000 brutto
    > 824<
    > 6000 brutto

    3000 na reke, Visual Basic 6.0, Opole

  • 32. Data: 2004-12-19 02:26:19
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote:

    > Eee, daj spokój.. Kto z nas kiedyś (za młodu :-D) nie myślał podobnie? ;-)

    Ja na przykład.
    Ale może to dlatego, że nigdy nie byłem programistą :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 33. Data: 2004-12-20 07:42:21
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

> [...]
    > po drugie - inni mogą mieć to zabronione a po trzecie taki ranking jest
    > bez sensu, bo język programowania tutaj nie ma nic do rzeczy (oczywiście
    > do pewnego stopnia), tu liczy się stopień w którym masz ten język
    > opanowany i firma, w której pracujesz (to ostatnie ma największe
    > znaczenie). Możesz pracować w czytym ANSI C w dobrej firmie i zarobić
    > 10000 brutto, a możesz być geniuszem, znać C/C++, D--, E-pierdupierdu i
    > mieć pensję 2000 PLN. Równie dobrze możesz zrobić badania wpływu koloru
    > włosów na jednostkowe dobowe zużycie papieru toaletowego.

    oczywiście się z tobą zgadzam, jednakże, to nie ten wątek!
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 34. Data: 2004-12-20 07:42:52
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    > Fajne motto. Też tak uważałem (dawno temu) w trakcie studiów.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Piotr
    Hugo Steinhaus.
    --
    =======================================

  • 35. Data: 2004-12-20 07:45:31
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Bronek Kozicki napisał :

    > LOL . Rzemieślink, który nauczył się języka w miesiąc, raczej nie może
    > liczyć na atrakcyjną płacę
    Pascala uczyłem się ponad rok, C już pół, perla miesiąc, php tydzień SQL
    jeden dzień (bez funkcji po prostu zobaczyłem dobry przykład zapytania)
    nauczyć się podstaw języka to naprawdę, przeczytać wstęp w manualu i
    popatrzeć na kilka ciekawych źrudeł!
    --
    =======================================

  • 36. Data: 2004-12-20 09:48:25
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

> [...]
    > jeden dzień (bez funkcji po prostu zobaczyłem dobry przykład zapytania)
    > nauczyć się podstaw języka to naprawdę, przeczytać wstęp w manualu i
    A ile uczyles sie jezyka polskiego ? ;-)

  • 37. Data: 2004-12-20 12:07:40
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Adam napisał :

    > A ile uczyles sie jezyka polskiego ? ;-)
    nigdy!
    --
    =======================================

  • 38. Data: 2004-12-20 12:09:45
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Adam napisał :

    > A ile uczyles sie jezyka polskiego ? ;-)
    mam wkąpilowane kąpilatory w rdzeń czaszkowy, na słownik ortograficzny nie
    starczyło miejsca, za to wkąpilowałem w ośrodek mowy 3 języki (pl,en,de).
    Pozdr. M.Sz.
    --
    =======================================

  • 39. Data: 2004-12-20 13:08:56
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cq6ffb$9sh$5@atlantis.news.tpi.pl>, Michał Szeląg wrote:
    > mam wkąpilowane kąpilatory w rdzeń czaszkowy, na słownik
    > ortograficzny nie starczyło miejsca, za to wkąpilowałem w
    > ośrodek mowy 3 języki (pl,en,de).

    Co z tego, jeśli każdy kawałek kodu, który napiszesz wydaje się
    generować "parse error"...
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 40. Data: 2004-12-20 13:39:10
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Daniel Rychcik napisał :

    > Co z tego, jeśli każdy kawałek kodu, który napiszesz wydaje się
    > generować "parse error"...
    > Daniel
    i tu się mylisz sromotnie, bo mam wkąpilowany kąpilator, a programowania
    uczyłem się na kartce, czego nie robiłem z polskiem!, zresztą masz poczucie
    humoru jak zdechła marchewka, może więcej kontaktu ze światem by Ci dobrze
    zrobiło, nie tylko monitor, zera i jedynki, oszalejesz!!!
    --