PracaGrupypl.praca.dyskusje › przykladowe ogloszenie pracodawcy - IT

  • 1. Data: 2004-12-16 22:05:26
    Temat: przykladowe ogloszenie pracodawcy - IT
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    Cytuje z ppdyskusje

    ---------start--------------
    "Charakter pracy:
    - help-desk dla uzytkownikow komputerow oraz sieci komputerowej;
    - praca od poniedzialku do piatku w godzinach 9-17;
    - forma zatrudnienia: umowa zlecenie, umowa o dzielo, wlasna
    dzialalnosc gospodarcza - najchetniej student.

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomosc systemow komputerowych MS Windows 2k/XP/2k3,
    Linux Fedora;
    - znajomosc zagadnien zwiazanych z administracja domen, Active
    Directory, MS Exchange;
    - bardzo dobra znajomosc pakietu biurowego MS Office;
    - mile widziana znajomosc systemu Exact;
    "
    -----------stop----------

    Kurde to juz niedlugo nie bedzie zawodowych informatykow tylko sami studenci !
    Myslalem, ze jak znak Windy, Linuxa, ADirectory to jestem kims a tu widze ze
    jestem marniakiem, ktoremu mozna dac prace tylko na umowe zlecenie

    Geee!!!!

  • 2. Data: 2004-12-16 22:26:57
    Temat: Re: przykladowe ogloszenie pracodawcy - IT
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2004 23:05:26 +0100, azbest <a...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Myslalem, ze jak znak Windy, Linuxa, ADirectory to jestem kims a tu widze ze
    >jestem marniakiem, ktoremu mozna dac prace tylko na umowe zlecenie

    Ty tak na poważnie?

  • 3. Data: 2004-12-16 22:36:17
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2004 23:26:57 +0100, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Dnia Thu, 16 Dec 2004 23:05:26 +0100, azbest <a...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):

    > Ty tak na poważnie?

    On zaczyna odkrywac szczecinski rynek pracy w swojej niszy.
    Z tego co wiem, jest tutaj duzy popyt ale tylko na gorna polke
    programistow.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-12-17 10:09:39
    Od: "dres z BMW" <d...@o...pl>

> [...]
    ze
    > jestem marniakiem, ktoremu mozna dac prace tylko na umowe zlecenie

    Jak w kraju jest ma 8,5 komputera na 100 mieszkancow , to tak jest.
    Poczekaj az bedzie 50 na 100 lub szukaj pracy za granica.
    pzdr
    -----------------------------------
    dres pasuje nie tylko do BMW

  • 5. Data: 2004-12-17 10:57:37
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: krzysztofsf [Thu, 16 Dec 2004 23:36:17 +0100]:

    > On zaczyna odkrywac szczecinski rynek pracy w swojej niszy.
    > Z tego co wiem, jest tutaj duzy popyt ale tylko na gorna polke
    > programistow.

    A no wlasnie, bo ja sie wlasnie do Szczecina wynosze tak
    troche bardziej na stale, przydaloby mi sie jakies info
    co tam w ogole sie dzieje -- takie 'obiegowe' nieoficjalne
    a nie gazetowe-marketoidalne ;)

    Wiem juz na 90% ze bede ta kafejke robic, to raz, dwa ze
    prawdopodobnie otwieram nastepny regionalny oddzial sieci
    portali miejskich. Co jeszcze ciekawego mozna?

    Jakbys mial chwile to odezwij sie, ok? Moze byc prv...

    Kira
    GG 1565217

  • 6. Data: 2004-12-19 15:36:04
    Od: "To Pisal Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > Myslalem, ze jak znak Windy, Linuxa, ADirectory to jestem kims a tu widze
    ze
    > jestem marniakiem, ktoremu mozna dac prace tylko na umowe zlecenie

    DOWCIP DNIA!
    proponuje od nowa obliczyc wartosc swojej wiedzy :)
    bo to powinien potrafic przecietny student.

  • 7. Data: 2004-12-20 01:20:49
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > ze

    > DOWCIP DNIA!
    > proponuje od nowa obliczyc wartosc swojej wiedzy :)
    > bo to powinien potrafic przecietny student.

    Ok, znajdz studenta co...

    - Zrobi dobrego IPSeca pod Windows... ?
    - zrob kompletnie zabezpieczona siec/transmisje w sieci z Linuxami, Netware i
    in. ?
    - _doglebnie_ zna AD...?
    - Linux >> klastry...?
    - many more

    Daj mi namiary na takiego _kazdego_ studenta

  • 8. Data: 2004-12-21 22:19:10
    Od: "lidzik" <l...@o...pl>

> [...]
    > - Linux >> klastry...?
    > - many more
    >
    > Daj mi namiary na takiego _kazdego_ studenta

    Bad tak mily i zdefiniuj pojecie "kompletnie zabezpieczona siec"

    Dzieki!

  • 9. Data: 2004-12-22 20:37:43
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cqa7gq$no4$1@news.onet.pl>, lidzik wrote:
    > Bad tak mily i zdefiniuj pojecie "kompletnie zabezpieczona siec"

    "Kompletnie" to oczywiście się nie da :) Ale może chodzić o:

    - od najprostszych rzeczy: wywalenie niepotrzebnych usług, binarek
    setuid itp.
    - przez instalację aktualnych wersji krytycznych uslug, porządne
    skonfigurowanie (bez open relayów, open proxy, pozamykanie
    stosownych portów na firewallach), zapewnienie mechanizmów
    (pół-)automatycznej aktualizacji np. ssh do nowszych wersji
    - po szyfrowaną transmisję wazniejszych informacji w sieci lokalnej
    - np. NIS+ czy LDAP po jakimś bezpiecznym kanale, czasem do tego
    secure NFS
    - czy np. bezpiecznie skonfigurowanie WiFi (zupełnie osobna kwestia)
    - albo chociazby pokonfigurowanie windzianych desktopów ludziom tak,
    żeby przeżyły bez wormów dłużej niż tydzień...

    To nie jest tak, że takich "studentów" nie ma - owszem, są, gdzieś
    tak z 2-3 na roku. Ale oni nie są z reguły zainteresowani pracą tego
    typu, co podana w poście inicjującym wątek :)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH